Auteur Topic: os2lover jarig  (gelezen 2246 keer)

Offline os2lover

• Expert
  • Geslacht: Man
    • BASM
os2lover jarig
« Gepost op: maandag 06 september 2010 - 21:40:21 »
Ja ik zal m'n eigen topic hier maar starten  ;)
36 kaarsjes ondertussen.

Laat enkel degenen die het echt menen reageren, dan is de lijst automatisch kort genoeg  8)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: os2lover jarig
« Reactie #1 Gepost op: maandag 06 september 2010 - 23:31:42 »
Olivier,

Ik hoop dat, met het nodige geluk, Bpost jou intussen reeds de verjaardagskaart bezorgd heeft die Leslie en ik jou al met de ochtendpost van 1 september laatstleden toegestuurd hebben (voor mijn zoon vind ik electronische verjaardagswensen namelijk net iets te goedkoop), en dat je, ondanks dat je ging werken, intens van je 36ste verjaardag genoten hebt.

Ik betreur het evenwel dat je, voor de weinige keren dat je hier nog post, het aangewezen acht om hier een incident proberen uit te lokken door volkomen ongegrond te suggereren dat er forumdeelnemers zouden zijn die een jarige hier gelukwensen zonder het echt te menen. Het verleden heeft immers aangetoond dat forumdeelnemers die er geen behoefte aan hebben om een jarige geluk te wensen, hier geen hypocriete wensen uiten, doch zich gewoon onthouden, waar niets mee verkeerd is.

Misschien begrijp je nu ook dat ik iemand die aldus de forumgemeenschap aanvalt, niet geschikt vond voor de functie van moderator.

Aangezien ik je vader ben, ga ik me verder in deze onthouden, met het verzoek aan mijn collega's met een modererende functie om zich, indien ze het nodig achten, over dit voorval te buigen zonder Olivier te ontzien omdat hij mijn zoon is (de forumregels gelden ook voor hem).
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 07 september 2010 - 00:47:47 »
't Is maar best dat de Bpost inderdaad de kaart vandaag aan me bezorgde. Ik herinner me een mail van jou van een tijd terug waarin je schreef, dat m'n kaart voor jou, een dag te vroeg toegekomen was, en dat je ze niet kon opendoen vooraleer de eigenlijke dag er was, gezien het bijgeloof in Beieren blijkbaar denkt dat te vroeg aangekomene kaarten ongeluk brengen. Ik zou eerder denken, dat met internationale post, je best ineens alles op tijd verstuurt, in de hoop dat het niet hier of daar blijft liggen, maar dat is dan ook maar gezond boerenverstand uit Vlaanderen ;-)

Mijn regel :

Citaat van: os2lover
Laat enkel degenen die het echt menen reageren, dan is de lijst automatisch kort genoeg

sloeg enkel op jou... Naast de kaart, had je me namelijk ook een pracht van een e-mail geschreven.
De woorden die daarin stonden, zeggen veel meer dan wat ik hier in één regel kan "verknoeien".

Overigens kreeg ik privé wel enkele gelukwensen, waarvoor mijn dank!
« Laatst bewerkt op: dinsdag 07 september 2010 - 00:52:33 door os2lover »
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 07 september 2010 - 08:04:46 »
Door werkomstandigheden heb ik gisteren geen tijd gehad om aan de pc te zitten, dus daarom een dag te laat, maar echter niet minder gemeend een gelukkige verjaardag van onzentwege.

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 07 september 2010 - 08:59:29 »
Door werkomstandigheden heb ik gisteren geen tijd gehad om aan de pc te zitten, dus daarom een dag te laat, maar echter niet minder gemeend een gelukkige verjaardag van onzentwege.

Bedankt bibi!  :D

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 07 september 2010 - 13:25:56 »
Van harte een gelukkige verjaardag toegewenst.  Doe er nog vele gelukkige en gezonde jaartjes bij.  Geniet van je dag.

En oh ja:  ik méén ook oprecht wat ik hier schrijf  :D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #6 Gepost op: dinsdag 07 september 2010 - 13:27:20 »
Van harte een gelukkige verjaardag toegewenst.  Doe er nog vele gelukkige en gezonde jaartjes bij.  Geniet van je dag.

En oh ja:  ik méén ook oprecht wat ik hier schrijf  :D

Bedankt Bert! :D