Olivier,
Ik hoop dat, met het nodige geluk, Bpost jou intussen reeds de verjaardagskaart bezorgd heeft die Leslie en ik jou al met de ochtendpost van 1 september laatstleden toegestuurd hebben (voor mijn zoon vind ik electronische verjaardagswensen namelijk net iets te goedkoop), en dat je, ondanks dat je ging werken, intens van je 36ste verjaardag genoten hebt.
Ik betreur het evenwel dat je, voor de weinige keren dat je hier nog post, het aangewezen acht om hier een incident proberen uit te lokken door volkomen ongegrond te suggereren dat er forumdeelnemers zouden zijn die een jarige hier gelukwensen zonder het echt te menen. Het verleden heeft immers aangetoond dat forumdeelnemers die er geen behoefte aan hebben om een jarige geluk te wensen, hier geen hypocriete wensen uiten, doch zich gewoon onthouden, waar niets mee verkeerd is.
Misschien begrijp je nu ook dat ik iemand die aldus de forumgemeenschap aanvalt, niet geschikt vond voor de functie van moderator.
Aangezien ik je vader ben, ga ik me verder in deze onthouden, met het verzoek aan mijn collega's met een modererende functie om zich, indien ze het nodig achten, over dit voorval te buigen zonder Olivier te ontzien omdat hij mijn zoon is (de forumregels gelden ook voor hem).