Auteur Topic: Motorbear viert haar 38ste  (gelezen 2193 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Motorbear viert haar 38ste
« Gepost op: donderdag 30 september 2010 - 03:28:01 »
Fijn dat ik de eerste mag zijn om Motorbear, mijn geliefde echtgenote Leslie, hier als eerste een heel gelukkige 38ste verjaardag toe te wensen.

Leslie ("die Liesl" hier in Bayern), je overtreft nog altijd mijn mooiste dromen, ik word met de dag nog meer verliefd op jou, en ik ben zo gelukkig omdat we ontzettend veel van elkaar houden. Ik wens jou dan ook van harte niet alleen een heel fijne verjaardag toe, maar verder ook alles wat je hartje wenst om gelukkig te zijn.  :-* :-*
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
Re: Motorbear viert haar 38ste
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 30 september 2010 - 09:46:54 »
Proficiat Leslie !
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Rafael

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 30 september 2010 - 11:45:31 »

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 30 september 2010 - 17:07:37 »
Mijn vrouw is ook 38, ......
Ook van mij een Gelukkige Verjaardag!
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 30 september 2010 - 20:04:15 »
Aan Motorbear, ofte Leslie: een hele gelukkige verjaardag.  Geniet maar volop van je dag.  En doe er nog héél véél gezonde en gelukkige jaartjes bij, samen met Jozef en Boyke.
(ja toch, zo heet je lieve labrador toch hé?)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline canadabeauty:-)

• Starter
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • canadafreak...believe in your dreams
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 30 september 2010 - 23:24:39 »
Gelukkige verjaardag Leslie,

Ik hoop dat je een aangename dag beleefd hebt vandaag samen met je ventje Jozef.
Nog vele groeten en dikke verjaardagskussen van ons allemaal( ook van Benny, maar aangezien hij hier verbannen is wens ik je namens hem ook een dikke  proficiat)!
Hopelijk tot gauw aan de telefoon of op skype.
xxx Nancy :-*

Offline Motorbear

• Starter
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: vrijdag 01 oktober 2010 - 20:33:16 »
Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor jullie lieve verjaardagswensen en sorry voor de late reactie maar we hebben hier gisteren nogal wat bezoek gehad en het is nogal latekes en zattekes geworden. Maar, zoals ze hier zeggen, dan is het tenminste een goed feest geweest.... ;D ;D ;D

@Nancy
Dank je wel, ook aan Benny. Sta met de vroege en bel jou zondag of maandag eens op.

@Bert
Ja, ja, ons Boyke zo heet hij idd onze lieve labrador.... Hij heeft mij zelfs een mailtje geschreven om mij te feliciteren (met hulp van zijn baasje natuurlijk hé, zijn pootjes zijn nl. ietske te dik om de toetsen op het toetsenbord korrekt te gebruiken ;)). ;D ;D ;D
In Bayern ist man Zuhause!!!

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #7 Gepost op: zondag 03 oktober 2010 - 00:44:11 »
Fijn dat ik de eerste mag zijn om Motorbear, mijn geliefde echtgenote Leslie, hier als eerste een heel gelukkige 38ste verjaardag toe te wensen.

Ik heb me moeten inhouden om je niet voor te zijn. ;) ;D
Dan jammer genoeg heel druk gehad en niet meer aan pc geraakt.
Toch nog een late gelukkige verjaardag van ons hier allemaal Leslie en de drie kussen moet je maar eens komen halen als het eens past. (hint ;) )