Auteur Topic: wuiven naar de bus  (gelezen 1671 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
wuiven naar de bus
« Gepost op: vrijdag 17 september 2010 - 19:45:57 »
http://www.deredactie.be/permalink/1.865248

Nu maar hopen dat de buschauffeur dan ook stopt, ipv terug te wuiven  ;D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: wuiven naar de bus
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 17 september 2010 - 20:20:14 »
Nu maar hopen dat de buschauffeur dan ook stopt, ipv terug te wuiven  ;D

Toen één van mijn ooms jaren geleden in Brussel als trambestuurder aan de slag ging, was hij nog helemaal niet bekend in Brussel.

Geregeld kwamen reizigers hem vragen waar zich een bepaalde straat bevond. Omdat hij het niet wist en om er zich vanaf te maken, zei hij dan altijd maar: "Aan de volgende halte de eerste straat rechts."

Op een dag, toen hij in de andere richting terugkeerde, stond een dame wie hij dat weer eens gelapt had, aan de halte tegenover die waar ze uitgestapt was. Omdat er toch niemand moest afstappen, is mijn oom dan maar niet gestopt aan die halte. ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: wuiven naar de bus
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 17 september 2010 - 21:18:54 »
Zie ik hier nog altijd doen. ::)
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: wuiven naar de bus
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 17 september 2010 - 21:28:01 »
Zie ik hier nog altijd doen. ::)

Wat zie je nog altijd doen?

* terugwuiven, en doorrijden
* zelf de juiste halte niet weten, en dan maar rap de eerstvolgende halte aanwijzen om van die klant af te zijn
* beide?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: wuiven naar de bus
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 17 september 2010 - 22:53:35 »
 ;D
Nee wuiven om de bus te laten stoppen. ;)
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: wuiven naar de bus
« Reactie #5 Gepost op: vrijdag 17 september 2010 - 22:55:52 »
En, met succes?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: wuiven naar de bus
« Reactie #6 Gepost op: zaterdag 18 september 2010 - 01:34:46 »
Je kan natuurlijk ook altijd proberen met een vuist op te steken naar de busbestuurder... :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: wuiven naar de bus
« Reactie #7 Gepost op: zaterdag 18 september 2010 - 03:22:58 »
En, met succes?
Zo ik kan zien wel, ik rij zelf nooit mee met de bus, ben mijn leven niet beu.

Jozef gelukkig is het hier nog niet als in Duitsland dus moeten we hier nog niet de hele vuist opsteken. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien