Auteur Topic: dag beste mensen  (gelezen 5565 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: dag beste mensen
« Reactie #15 Gepost op: zaterdag 04 december 2010 - 23:02:12 »
Ok, omdat er stond "enkele jaren", had ik er uit opgemaakt dat Marielle gewoon met haar dimlichten aan overdag reed.....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline marielle

• Starter
  • *
« Reactie #16 Gepost op: woensdag 13 april 2011 - 16:07:37 »
En intussen geslaagd voor het examen van brevet 3 , stage is lopende...
En afgelopen zaterdag geslaagd voor brevet2! Stageplaats nog bespreken volgende week...eindelijk het echte werk.   :)
Joepie!
Grtjs, Marielle

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #17 Gepost op: woensdag 13 april 2011 - 23:04:31 »
Van harte een welgemeend proficiat, Marielle! En natuurlijk ook de bijbehorende 3 zoenen!  :D

Veel succes met het vervolg. En we hopen het voorrecht te mogen hebben om hier eens wat meer van jou te mogen lezen, want een rijschoolinstructrice is voor dit forum een interessante aanwinst.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline marielle

• Starter
  • *
« Reactie #18 Gepost op: zaterdag 30 juli 2011 - 11:05:59 »
Hallo,

De vereiste stageperiode voor brevet 2 is bijna afgelopen. Nog een weekje te gaan samen met de instructeur en dan gaan de papieren richting Brussel voor de inschrijving modelles
die waarschijnlijk  zal doorgaan ergens in sept.
Heeft er iemand van jullie recent een modelles voor brevet 2 afgelegd?
Samen met nog een paar andere stagiairs vragen wij ons af hoe dit er allemaal aan toe gaat. Tamelijk streng of best een gemoedelijke sfeer......?
Hopelijk gaan we het er goed van afbrengen.  :) 
Grtjs, Marielle

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #19 Gepost op: zaterdag 30 juli 2011 - 18:02:04 »
Zorg voor een lesvoorbereiding en geef les volgens de regels van de kunst.

Wijs de examinator op alle fouten die hij maakt. Hij gaat langs de verkeerde kant naar het bestuurdersportier, stelt de spiegels af vooraleer hij zijn stoel afstelt, probeert in de bebouwde kom haast ongemerkt wat sneller dan 50 km/h te rijden, enz.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."