Ik ben vandaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorziene sessies (18 op 9 dagen) was v
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.andaag geweest!!! Het was een half uurtje theorie over eco-rijden, daarna was het ruim drie uur praktijk! Het was heel interessant en ik ben echt onder de indruk!
Eerst hebben we een parcours gedaan waar je de wagen leerde beheersen als je slipte... Viel eigenlijk heel goed mee! Het ging ook niet per se over het slippen zelf, maar over het feit dat je moet blijven kijken naar het punt waar je heen wil, nooit naar de obstakels kijken, want dan word je onbewust toch aangetrokken! Niet denken (want dan reageer je te traag), maar wel doen was zowat de boodschap!
Deze proef werd uitgevoerd met een Clio met kale achterbanden op een natgespoten mat tegen een snelheid van 30 per uur.
Dan was er een remtest met ABS, dat was wel goed om eens te doen, maar zelf heb ik dat niet haha
Vervolgens mochten we in een crashtestwagen van de politie en in een tolwagen.
De crashtestwagen is dat ding waarin je zit en dat simuleert het gevoel dat je hebt als je tegen 30 per uur tegen een boom knalt. Wij waren met twee die een bril ophadden en die vloog gewoon bijna helemaal af! (Ze waren dat vergeten te vermelden... maar ik ga ook altijd met bril in pretpark attracties en daar vliegt die nooit af...)
De tolwagen was echt wel... wauw! Die wagen gaat over kop en dan voel je dus waarom je je gordel moet aandoen... WOW! Echt, ik hing gewoon ondersteboven in die gordel! Ik raakte de stoel niet eens meer!!!!!!!!!!!!!!! Echt zot

En het befaamde teddybeertje heeft uiteraard alle hoeken van de wagen gezien!!!
We hebben ook een simulatie gehad van zat zijn

Je moest rond kegeltjes wandelen en over een lange lijn lopen zoals je moet doen bij een alcoholcontrole... Maar nu met een speciale bril op waardoor je het gevoel hebt dat je zat bent... Amaaaaaaaaaaaai! Ik liep een halve meter naast de lijn...
En dan nog wat rijden op de openbare weg en daar kregen we nog wat tips enzo, maar dat was ook niet zo spectaculair vergeleken bij de rest
Het doel was voornamelijk jongeren sensibiliseren. Uiteraard zijn 4 uurtjes veel te kort om "alles te leren", maar men wou ons toch die dingen eens laten voelen... Bij mij heeft het in elk geval gewerkt
O ja, de lessen werden gegeven door mensen van ProMove. Ze doen dit ook in andere steden enzo en daar is de opkomst blijkbaar veel groter. (Maar ja, Stad Antwerpen heeft nauwelijks promotie gemaakt voor dit initiatief! Iedereen in mijn groepje wist het via gva.be!) Minder dan de helft van de voorzie