Auteur Topic: Wateroverlast Ring zorgt voor kilometerslange file  (gelezen 8589 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wateroverlast Ring zorgt voor kilometerslange file
« Reactie #15 Gepost op: donderdag 07 december 2006 - 03:55:31 »
Citaat van: BBB
Ik zie wel wat ik ga doen, misschien ga ik wel in België wonen

Ik heb nochtans mijn voormalig huisarts altijd horen zeggen dat hij in Nederland véél meer zou verdiend hebben dan in België ...
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Wateroverlast Ring zorgt voor kilometerslange file
« Reactie #16 Gepost op: donderdag 07 december 2006 - 13:45:27 »
Ik ga het houden op maximum 756 dagen in Absurdistan. De plannen voor de verhuis naar China vorderen !

Jij naar China, Eugeen naar de Filippijnen, Benny naar Canada, BBB terug naar Nederland, ik naar Bayern ... maar Landuyt wil maar niet het land uit.

We kunnen misschien een forum voor emigranten uit België opstarten ...  :D

Ik mischien ooit naar Frankrijk. ;D

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: Wateroverlast Ring zorgt voor kilometerslange file
« Reactie #17 Gepost op: donderdag 07 december 2006 - 18:14:05 »
Citaat van: BBB
Ik zie wel wat ik ga doen, misschien ga ik wel in België wonen

Ik heb nochtans mijn voormalig huisarts altijd horen zeggen dat hij in Nederland véél meer zou verdiend hebben dan in België ...
Dat is waar. Wat hij er niet bij vertelde is dat de kosten in Nederland ook veel hoger zijn, om precies te zijn de kosten van woning (zéér hoge huizenprijzen, nog versterkt door de achterlijke hypotheekrenteaftrek), kosten van medische verzekering en studiekosten (oplopend tot €11.000 voor 2 masterjaren).
Het salaris is uiteraard afgestemd op de kosten.
Je moet bovendien beseffen dat in België bepaalde zaken (medische verzekering, studie maar ook conservatorium en sportvereniging) meer gesubsidieerd worden dan in Nederland. Waar halen ze dat geld vandaan? Precies, door meer in te houden op het salaris.
Ik zal in de toekomst nog eens goed gaan informeren. Als iemand een goed beeld heeft van zowel het inkomen als de kosten in beide landen, laat het dan maar weten.
Ideaal is en blijft natuurlijk als je in Nederland werkt en net over de grens woont, dan kan je van 2 walletjes eten.
« Laatst bewerkt op: donderdag 07 december 2006 - 18:16:12 door BBB »

Offline benny stinkens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 902
  • Geslacht: Man
Re: Wateroverlast Ring zorgt voor kilometerslange file
« Reactie #18 Gepost op: donderdag 07 december 2006 - 19:43:23 »
Ik ga het houden op maximum 756 dagen in Absurdistan. De plannen voor de verhuis naar China vorderen !

Jij naar China, Eugeen naar de Filippijnen, Benny naar Canada, BBB terug naar Nederland, ik naar Bayern ... maar Landuyt wil maar niet het land uit.

We kunnen misschien een forum voor emigranten uit België opstarten ...  :D

Ik mischien ooit naar Frankrijk. ;D

@ Jozef
Als ik dit hier allemaal lees kan ik je alleen maar aanraden dat als je van plan bent om een bijeenkomst te organiseren je dus best niet te lang wacht  ;D

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wateroverlast Ring zorgt voor kilometerslange file
« Reactie #19 Gepost op: donderdag 07 december 2006 - 22:55:45 »
Citaat van: BBB
Ideaal is en blijft natuurlijk als je in Nederland werkt en net over de grens woont, dan kan je van 2 walletjes eten.

Je hebt het gesnapt. Maar de Belgen ook: tegen de Nederlandse grens aan zijn de bouwgronden en woningen bepaald niet goedkoop.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wateroverlast Ring zorgt voor kilometerslange file
« Reactie #20 Gepost op: donderdag 07 december 2006 - 22:57:26 »

@ Jozef
Als ik dit hier allemaal lees kan ik je alleen maar aanraden dat als je van plan bent om een bijeenkomst te organiseren je dus best niet te lang wacht  ;D


Inderdaad, Benny. Tegen de volgende keer zorgen we dan allemaal voor een webcam, en houden we een teleconference over het Internet.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline os2lover

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 497
  • Geslacht: Man
    • BASM
Re: Wateroverlast Ring zorgt voor kilometerslange file
« Reactie #21 Gepost op: zaterdag 09 december 2006 - 12:13:38 »
'k Zallekik hier wel met de Landuyt blijven zitten :)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: Wateroverlast Ring zorgt voor kilometerslange file
« Reactie #22 Gepost op: zaterdag 09 december 2006 - 15:32:20 »
Nog maar een half jaartje, dan komt er weer een andere paljas die minister van verkeer word zonder dat hij er voor gestudeerd heeft of er zelfs maar enige ervaring mee heeft. Wie weet gaat hij zelfs geen rijbewijs hebben  :D
« Laatst bewerkt op: zaterdag 09 december 2006 - 15:34:20 door BBB »