Auteur Topic: Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps  (gelezen 2708 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
« Gepost op: zondag 07 november 2010 - 20:42:25 »
Citaat van: autokanaal.be
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.quot;autokanaal.be"]
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps

De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.

"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.

"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."

Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
« Reactie #1 Gepost op: zondag 07 november 2010 - 21:38:32 »
Van de week nog een halve zool (iemand van BIVV denk ik) op de radio gehoord ; Coyote kan en mag niet gebruikt worden artikel 8.3 in gedachte.. ??? ???
Citaat
8.3. Elke bestuurder moet in staat zijn te sturen, en de vereiste lichaamsgeschiktheid en de nodige kennis en rijvaardigheid bezitten.

Hij moet steeds in staat zijn alle nodige rijbewegingen uit te voeren en voortdurend zijn voertuig of zijn dieren goed in de hand hebben.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
« Reactie #2 Gepost op: maandag 08 november 2010 - 09:46:34 »
Van de week nog een halve zool (iemand van BIVV denk ik) op de radio gehoord ; Coyote kan en mag niet gebruikt worden artikel 8.3 in gedachte.. ??? ???
Citaat
8.3. Elke bestuurder moet in staat zijn te sturen, en de vereiste lichaamsgeschiktheid en de nodige kennis en rijvaardigheid bezitten.

Hij moet steeds in staat zijn alle nodige rijbewegingen uit te voeren en voortdurend zijn voertuig of zijn dieren goed in de hand hebben.

Mag je dan nog wel een GPS gebruiken ?  Een radio ?
Mag je je verwarming/airco verzetten terwijl je rijdt ?

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
« Reactie #3 Gepost op: maandag 08 november 2010 - 10:04:01 »
Het baart hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.t hem zorgen omdat de inkomsten wegvallen, zoveel is wel duidelijk. Nu men met de flitspalen blijkbaar aan het plafond is geraakt, zet men in op trajectcontrole. Een grondige evaluatie van hun beleid komt er echter niet. In tegendeel, met een oppervlakkige analyse van gemanipuleerde cijfers probeert men te bewijzen dat men goed bezig is. Eigenlijk is het een zielige bende. De media wordt dan ingeschakeld om hun absurd beleid er bij de kiezers door te krijgen.

Wanneer komen er echte maatregelen zoals:

- controle op correcte toepassing van de voorrangsregels, deze worden nu o.a. aan de laars gelapt door het traag-beleid
- rijbewijs met strafpunten (interessant als voorgaande punt goed wordt gecontroleerd)
- rijbewijs slechts een beperkte tijd geldig, had bv. kunnen voorkmen dat er vorige week een klak achteruit een creche binnenreed
- duidelijke infrastructuur
- correcte signalisatie (geen creatieve onzin meer zoals in te veel gemeentes)

Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen. Misschien zal men nu inzien dat inzetten op alcohol alleen ook te weinig effect heeft, net zoals inzetten op snelheid weinig effect heeft. Maar ook voor alcohol ziet men in de publieke opinie hetzelfde als met snelheid. Als er weer een dronken chauffeur van de weg wordt geplukt (terecht) roept iedereen om 0 ppm alcohol, als er iemand met 180 km/u op de snelweg wordt geflitst moeten plots alle wagens een begrenzer hebben en moet de snelheid omlaag.
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropen bevolking.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
« Reactie #4 Gepost op: maandag 08 november 2010 - 10:32:17 »
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropen bevolking.
waarschijnlijk bedoel je "bekrompen"  ;)
Maar idd, velen zijn ook voor geen enkele rede meer vatbaar.  Het "befehl ist befehl" gevoel overvalt me, en mochten de "bevelen" dan nog niet zo absurd zijn zou ik er mss nog kunnen mee leven, maar nu ...  Neem nu het voorbeeld van Overijse dat ze op VTM aanhaalden, alwaar een heel dorp 50km/h is, inclusief een 3km lange, rechte en brede weg zonder enige bebouwing ...

Sommigen zijn hier zelfs zo bekrompen dat ze alcohol zouden willen verboden zien  :'( 
Geen trappistje meer 's avonds in de zetel, gewoon omdat er een paar loosers zijn die geen ruggegraat hebben en een paar gefrustreerden die hiervoor hele bevolking(sgroep)en over dezelfde kam willen scheren en als het ware een steriele maatschappij willen creëren onder een glazen stulp
Hopelijk verwittigen ze op tijd voor de stulp erop komt, wat ik wil er dan wel eerst uit !!

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
« Reactie #5 Gepost op: maandag 08 november 2010 - 10:50:26 »
Zielig landje, zielig beleid, schandalige media en een bekropen bevolking.
waarschijnlijk bedoel je "bekrompen"  ;)

Het is nog altijd maandagmorgend precies.

Wat betreft die alcohol en trouwens ook andere roesmiddelen. Men meet nu de concentratie van die stoffen. Voor alchol heeft men een limiet ingesteld. Die limiet is relatief laag en men kan daarbij stellen dat het overgrote gedeelte van de bevolking geen al te nadelige effecten op hun rijkunsten zal krijgen bij deze concentratie. Voor drugs is er bij mijn weten geen marge, de limiet is hier nul. Ik kan me voorstellen dat men voor al deze stoffen te weinig wetenschappelijke informatie heeft om een limiet in te stellen.
Het meten naar deze stoffen is eigenlijk nog altijd maar een lapmiddel. Ik hoop dat men ooit een manier vindt om het effect van deze substanties op het rijden te meten. Er is namelijk nog altijd een effect dat men niet in acht neemt en dat is wat een cocktail aan verschillende stoffen doet in het lichaam en daar kan je dan nog eens vermoeidheid, emoties, ... bijgooien. Bij het testen naar de drugs vrees ik dat men snel te maken gaat krijgen met nieuwe varianten die niet aangetoond worden met de test.

Maar je hebt gelijk men vindt altijd wel iemand die mee aan die stolp wil timmeren. Gefrustreerde groenen zonder auto willen de max. snelheid liefst naar 5 km/u brengen, als je dan iemand inhuurt men een rode vlag om voor je te lopen los je ineens de werkloosheid op. Voor de jacht op alcohol worden niet zelden de moslims de handlangers. Om onze vrijheid en ons recht op privacy in te perken vind men wel wat terrorisme uit of men doet dit onder de noemer van de jacht op pedofilie. Let wel, allemaal legitieme doelen om te bekampen, echter niet om te misbruiken.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Rudi

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 350
  • Geslacht: Man
Re: Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
« Reactie #6 Gepost op: maandag 08 november 2010 - 11:23:00 »
@ Jozef : ik heb ergens gelezen dat in Duitsland een GPS met POI welke flitspalen (vaste) aangeeft verboden is en dat men het toestel mag aanslaan. Ik weet niet of een Coyote in D gebruikt mag worden. Zo zien we weer maar eens dat van Europese eenmaking nog niet veel van in huis gekomen is.

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
« Reactie #7 Gepost op: maandag 08 november 2010 - 11:28:55 »
@ Jozef : ik heb ergens gelezen dat in Duitsland een GPS met POI welke flitspalen (vaste) aangeeft verboden is en dat men het toestel mag aanslaan. Ik weet niet of een Coyote in D gebruikt mag worden. Zo zien we weer maar eens dat van Europese eenmaking nog niet veel van in huis gekomen is.

Coyote is verboden in D
Maar wordt momenteel aangevochten

Persoonlijk denk ik dat zo'n verbod in strijd is met verschillende wetten (vrije nieuwsgaring ?  Europese grondwet ?)

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
« Reactie #8 Gepost op: woensdag 10 november 2010 - 08:06:34 »
Gisteren fax gekregen hiervoor.

http://www.youtube.com/watch?v=QX9pAr6vWWs

In de aanbieding €189 thuis afgeleverd en al.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
« Reactie #9 Gepost op: maandag 27 december 2010 - 16:34:55 »
Alleen hun controle op drugs zal waarschijnlijk wel vruchten afwerpen. De test is dan misschien verre van perfect, het doel is wel te verdedigen.
Met >30% missers  ???

De show die in de rechtbank van (niet toevallig) Dendermonde opgevoerd is, is niet bepaald representatief voor het succes van de speekseltest.

De foute tests (gevolgd door een bloedanalyse) kosten ook veel geld aan de overheid ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder