Auteur Topic: niet voor mijn garage, zenne!  (gelezen 917 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
niet voor mijn garage, zenne!
« Gepost op: zondag 05 december 2010 - 23:39:48 »
« Laatst bewerkt op: zondag 05 december 2010 - 23:56:20 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: niet voor mijn garage, zenne!
« Reactie #1 Gepost op: maandag 06 december 2010 - 03:29:12 »
Hazo, gij parkeert voor mijn garage?

Niet slim geweest, hé.

In België gewoon een copie van je kentekenplaat leesbaar (= met de karakters naar boven) op de inrij leggen, en je mag er parkeren:

Citaat
AR 25.1. Het is verboden een voertuig te parkeren:
[...]
voor de inrij van eigendommen, behalve de voertuigen waarvan het inschrijvingsteken leesbaar op die inrij is aangebracht;

Of dat inschrijvingsteken daar al dan niet rechtmatig door de eigenaar of vruchtgebruiker is aangebracht, maakt voor de wegcode geen verschil: je mag er parkeren.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: niet voor mijn garage, zenne!
« Reactie #2 Gepost op: maandag 06 december 2010 - 08:58:54 »
Nadat men mij een boete heeft proberen te geven omdat ik voor mijn inrij stond (is trouwens niet gelukt ;D) kleef ik nu een stuk dikke afplaktape op mijn poort waar ik in stift de nrplaat van mijn bezoekers opschrijf.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien