Ik zit al jaren met alles bij een goeie makelaar die enkel en alleen met Kbc werkt.
Tot nu toe geen enkel klagen gehad behalve dan nu met mijn huidig voertuig dat ik bijna van mijn stoel viel toen ik de offerte kreeg voor een kleine omnium.
Dat het bedrag zo hoog was bleek te komen doordat het voertuig meer dan 200Kw heeft, en dat zal zo wel zijn bij alle verzekeraars, dus zie ik daarvoor niet direct een reden om van verzekering te veranderen met de kans plots wel met nare ervaringen geconfronteerd te worden.
Met Ethias als eigen verzekeraar heb ik geen ervaring maar wat ik wel nog weet, uit mijn tijd dat ik internationale repatriëring deed van voertuigen, is dat Ethias bij de beste scoorde op gebied van communicatie en snelheid.
Vaak verwonderde blikken gehad van "ben je daar al? Dat voertuig staat hier nog maar van deze morgen."
Bovendien was het meegeleverde ophaaladres bijna altijd in 1 keer juist en duidelijk, wat veel verloren tijd, zoekwerk en verloren kilometers uitspaarde.
Bij een andere heb ik eens meer dan 500km verloren zoekwerk verricht en pas na 4 adressen, waaronder 2 onbestaande, het voertuig gevonden.
Voor diezelfde regelmatig dat ik te horen kreeg "eindelijk, dat voertuig staat hier al 6 maanden in de weg."
Je zal het als klant maar voor hebben.
Op reis gaan met eigen wagen, daar in panne vallen, en pas na dik 6 maanden je voertuig terug zien ..... en dan is het nog niet eens hersteld.