Ach, als de "gehoorde verhalen" van of via "de concurrentie" komen hoeft men er ook helemaal geen belang aan te hechten.
Om een vb te geven:
Dat garages niet echt scheutig zijn op het onderhouden van wagens van Cardoen...
Vooraf:
- kan mij iemand verklaren hoe "een garagist" dat aan een auto kan herkennen ?
Hoe gebeurt zoiets in de praktijk ?
- bvb men belt voor een - duidelijke - onderhoudsafspraak naar de "secretaresse, technieker, of baas (kleine garage)"... wordt men dan onmiddellijk aan de telefoon gevraagd waar dat men de auto gekocht heeft ofzo ?
Wij hebben al bij gelegenheid/noodzaak onze wagen laten onderhouden bij een garage of ( ... ) waar we de auto
niet gekocht hadden (ook buitenland), waarom zou een "autotechnieker" dat onderhoud nu net dan of daarom minder goed doen ?
Of eerder beter (nieuwe duurzame klant in zicht) ?
Euhm, om de klant weg te jagen ofzo, wegens overwerk ofzo ?