Er zijn al moderne (bi)turbomotoren (ook benzines) die hun max koppel al vanaf 1200 t/min afgeven...
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Jazeker Michel. Maar als je met zo een wagen opschakelt bij 1200 tpm, op welk toerental valt hij dan terug in de hogere versnelling?[/quote]
Ik schreef max koppel, dus als de motor op het toerental van 1200 tpm terugvalt hoef je uiteraard nog niet eens tot 2000 t/min te gaan.
Ik schat tot 1900 t/min (enkel I naar II) afnemend tot euhm 1400 t/m (V naar VI) als opschakeltoerental om nog op 1200 t/min terug te vallen.
Hangt dus ook van de overbrengverhouding af:
Gangübersetzungen I. 4.06, II. 2.4, III. 1.58, IV. 1.19, V. 1, VI. 0.87
Niet vergeten, het is ook een zes-in-lijn motor van 3,0 l die over 400 nM koppel (maximum) beschikt bij amper 1200 t/min...
http://www.sportauto-online.de/markenbaum/bmw-335i-992606.html