Riekt erg politiek getint. Waar komen die kranten eigenlijk mee af ?
ETSC ... ahum... cijfers 200
8 Die van 2009 zijn al een tijdje uit voor alle Europese landen.
Krantartikel lijkt me zeer onduidelijk zonder details.
Edit: na narekenen bebouwde kom totale ONZINEn die 7% daling buiten de bebouwde kom zal hoogstens per jaar zijn, en dan nog van 2007 naar 2008, waar de crisis op zijn hoogtepunt was en er duidelijk minder verkeer was... héél zwakke conclusie, en statistisch irrelevant, imho.
De ETSC bevestigt het tenslotte zelf.
http://www.transport-online.de/nachricht/wirtschaft.php?id=60968 onderaan
Der ETSC führt den EU-weiten Rückgang im Jahr 2008 nicht nur auf die Langzeitwirkung erfolgreicher Kampagnen und verstärkter Polizeikontrollen zurück, sondern auch auf den Rückgang des Verkehrsaufkommens aufgrund der zeitweilig hohen Spritpreise und der nachfolgenden Wirtschaftskrise. (swe)
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Nu nog weten hoe die bebouwde kommen veranderd zijn, ttz ook waar het verkeer naartoe verdreven is...Maar 1/10 op 10 jaar gezakt ? Het zou er nog aan mankeren met al die anti-automaatregelen en zwakke-weggebruikers die in de watten gelegd worden binnen de bbk.
En dan al primus in Europa ? Ik geloof er weinig van, want 1% per jaar daling verkeersdoden binnen bebouwde kom lijkt me
énorm zwak.
Rijdt men eigenlijk nog in die grote Belgische bebouwde kommen of is men te voet soms sneller ?
even een tienjaarlijkse dalingtabel in % van D erbij gehaald, wel alle wegen:
Veränderungsraten zum Vorjahr in % Jahr, ... Getötete
2009 -7,3
2008 -9,5
2007 -2,8
2006 -5,0
2005 -8,2
2004 -11,7
2003 -3,3
2002 -1,9
2001 -7,0
2000 -3,5
1999 -0,3
destatis.de
Aantal verkeersdoden in bebouwde kom in dalende lijn
In de voorbije tien jaar is het aantal dodelijke verkeersslachtoffers in de bebouwde kom met een tiende gedaald. België is daarmee primus in de Europese klas..
Enkel bebouwde kom moet ik nog wat zoeken. Yup gevonden voor D natuurlijk
genesis.destatis.de
Innerorts Getötete
Einheit 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
Anzahl 1908 1878 1829 1726 1684 1646 1484 1471 1384 1335 1261 1225
Een daling van 1908 naar 1261 verkeersdoden binnen de bebouwde kom in
10 jaar tot 2008 Is een daling van
34 %, en ze staan niet bij de eerste vijf volgens GVA...
Als ik die krant zo lees is 1/10 daling van vb 1908 is -191 = 1717 dat had D al na 3 jaar...
En een zin lager staat dit:
Volgens een onderzoek van de European Transport Safety Council vielen er in 2008 274 verkeersdoden te betreuren in de bewoonde zones. In vergelijking met 2001 gaat het om een afname van ruim negen procent. België doet het zo beter dan Estland, Luxemburg, Frankrijk en Portugal.
Dus het is geen tien jaar maar eigenlijk zeven... en +9 % dat is nog altijd zeer zwak vergeleken met Duitsland, hoe kan dan Be primus zijn
D had een daling tussen 2001 (1726) en 2008 (1261) van bijna 27 %De daling van het aantal slachtoffers buiten de bebouwde kom bedraagt 7 procent. Ons land bekleedt zo de vijfde plaats. Frankrijk is koploper.
Tjonge dat is maar een boerenjaar 2008 geweest, als er minder gereden werd en minder transitverkeer was.
Duitsland had daar - 9,5 %.
Straf dat die kranten plots vergeten dat we een stijging van 944 naar + 955 verkeersdoden gaan hebben in 2009 of + 1,3 %...
En ondertussen hebben we November 2010. Denken die nu echt dat lezers achterlijk zijn ? :-
Zeg Jozef, doet ge dat nu voor me extra werk te geven ?
En de rest van de
Press doet paste copy, ben benieuwd wie die dikke kemels ondekt...
Google: Aantal verkeersdoden in bebouwde kom in dalende lijn