Auteur Topic: Niemand ontsnapt aan alcoholcontroles  (gelezen 5482 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Niemand ontsnapt aan alcoholcontroles
« Reactie #15 Gepost op: zondag 09 januari 2011 - 16:34:22 »
Ben ook nog steeds op zoek. ;D

En het ergste: als je aan de flikken gaat vragen waar en wanneer ze een alcoholcontrole gaan houden, willen ze het niet zeggen.  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #16 Gepost op: maandag 10 januari 2011 - 01:09:01 »
Ik denk dat ik zelf maar eens ga vragen of ik eens mag blazen, gezien ze me blijkbaar gemist hebben, en ik nu dus feitelijk voortvluchtig ben.
Of is dat niet zoals met je belastingsbrief , waar je zelf achter moet lopen vragen als je er geen gekregen hebt  ;D
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline sniper

• Meer dan expert
« Reactie #17 Gepost op: maandag 10 januari 2011 - 12:47:22 »
gisteren de eerste controle gezien

de bestuurder had een paar pintjes gedronken en was niet zeker wat de uitslag ging zijn

we werden gestopt
"heeft u alcohol gedronken mijnheer?"
"neen"
"ok, rij maar door"
better a bad day at sea
than a good day at the office

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #18 Gepost op: maandag 10 januari 2011 - 15:45:43 »
we werden gestopt
"heeft u alcohol gedronken mijnheer?"
"neen"
"ok, rij maar door"

Maar ze hebben een controle gedaan, want ze hebben de bestuurder gevraagd of hij alcohol gedronken had.

Plus 1 voor hun statistieken, min 1 voor de verkeersveiligheid.

Wanneer gaan ze zo ook snelheidscontroles doen? "Heeft U sneller dan toegestaan gereden mijnheer? Neen? OK, rij maar door."
« Laatst bewerkt op: maandag 10 januari 2011 - 15:47:23 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #19 Gepost op: maandag 10 januari 2011 - 15:59:35 »
Wanneer gaan ze zo ook snelheidscontroles doen? "Heeft U sneller dan toegestaan gereden mijnheer? Neen? OK, rij maar door."

In eigen familiekring ook 1e geweten die (helaas) door de mazen van het net geglipt is.  Zijn rijgedrag deed die mannen al 1 en ander vermoeden.  Hij werd aan de kant gezet.  Raampje open.
* Meneer, hedde gij gedronken
* (ja natuurlijk dus)
* Dju, net nu onze shiftwissel erop zit.  Pfffft.  Al da papierwerk weer, als we 'm laten blazen.
* Zijne collega: Wacht wa, madam.  Hedde gij een rijbewijs?
* Ja, en ze toonde haar rijbewijs
* Allé, 't is goe voor 1e keer.  Rijdt u dan maar naar huis.  En dan laten we 't zo. 't Is Kerstmis voor iedereen.

Madam nam plaats achter 't stuur.  Heeft 600 meter gereden, en is vervolgens gestopt van zodra de flikken uit 't zicht waren.  Waarop meneer maar verder is gereden.

Madam was er namelijk veel belabberder aan toe dan meneer.  Daar hadden die flikken nog nooit aan gedacht.....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #20 Gepost op: maandag 10 januari 2011 - 17:01:29 »
@ Bert:

Ik kan me dat levendig voorstellen, want ik heb ooit eens iets gelijkaardigs meegemaakt.

Controle van de papieren op 500 meter van bij mij thuis, en ik had niets bij, geen persoonlijke papieren en geen papieren van de auto.

Ik vertel hun dat, en stel hen voor dat ik hen de sleutel van mijn auto zal afgeven en thuis de papieren gaan halen. "Neen, dat gaat niet, want over 10 minuten hebben we gedaan. Rijd maar naar huis."

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #21 Gepost op: maandag 10 januari 2011 - 18:50:14 »
Valt tegengehouden worden met een vervangwagen (je weet wel toen de beesten nog spraken en enkel de plaat werd overgehangen) ook in deze categorie?
Nee mijnheer niet gedronken, moet gij mijn rijbewijs zien? Goeienavond samen. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Bob-campagne: beste resultaat sinds 1995
« Reactie #22 Gepost op: vrijdag 14 januari 2011 - 16:35:43 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 08:45:57 door jozef »