Auteur Topic: Nederlandse jongeren betalen rijlessen in natura  (gelezen 2728 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Nederlandse jongeren betalen rijlessen in natura
« Gepost op: zondag 23 januari 2011 - 17:36:52 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
« Laatst bewerkt op: donderdag 11 augustus 2011 - 21:32:01 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Kunde

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 542
  • Geslacht: Man
  • Veilig verkeer begint en eindigt bij jou en mij
Re: Nederlandse jongeren betalen rijlessen in natura
« Reactie #1 Gepost op: zondag 23 januari 2011 - 19:39:17 »
Bestaat niet alleen in Nederland. Ook in België komt dit fenomeen voor. Ondervraag maar eens wat kandidaten van de VDAB.
Verkeerseducatie: verkeren kun je leren.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Nederlandse jongeren betalen rijlessen in natura
« Reactie #2 Gepost op: zondag 23 januari 2011 - 19:50:20 »
Gehehehehe


Zou dat ook pakken voor theorielessen?  Jihaaaa!   :P
« Laatst bewerkt op: zondag 23 januari 2011 - 19:52:03 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Nederlandse jongeren betalen rijlessen in natura
« Reactie #3 Gepost op: zondag 23 januari 2011 - 22:01:18 »
Bestaat niet alleen in Nederland. Ook in België komt dit fenomeen voor. Ondervraag maar eens wat kandidaten van de VDAB.

Willen we het eens op GRO Forum vragen? Daar zit namelijk een rijschoolinstructeur van de VDAB in het bestuur.  :P :-X
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Nederlandse jongeren betalen rijlessen in natura
« Reactie #4 Gepost op: zondag 23 januari 2011 - 22:03:31 »
Gehehehehe


Zou dat ook pakken voor theorielessen?  Jihaaaa!   :P

Ik vrees dat je dan een minder ernstige rijschool had moeten kiezen...  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline mazda

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.355
Re: Nederlandse jongeren betalen rijlessen in natura
« Reactie #5 Gepost op: maandag 24 januari 2011 - 11:39:22 »
Via www.rijbewijs-goedkoopste-in-natura.nl (geregistreerd sinds 20 april 2010), kunnen vrouwen en homoseksuele mannen in Nederland hun rijbewijs halen in ruil voor seks. De manier van werken wijkt op het eerste gezicht niet af van die van normale rijscholen. Deze ruilhandel groeit gestaag en is in toenemende mate populair bij jongeren. “Dat gebeurt ergens achteraf in de auto of op een andere plaats,” vertelt Patrick, de man achter de website. Door de media-aandacht heeft de eigenaar besloten de website (sinds zaterdag) twee weken offline te halen. Zolang de seks vrijwillig gebeurt en de rijinstructeurs bevoegd zijn, is het niet strafbaar. Met Google kunnen we echter de cache opvragen van de site. Maar er zijn wel meer mensen die hun (v)rijvaardigheden willen delen, op sexjobs.nl heb je een ruime keus. Ben je reeds in het bezit van een rijbewijs en wil je daar ook nog een ‘vrijbewijs’ bovenop, dan kan je terecht bij Hot Marijke’s vrijschool. Voor ‘slechts’ € 250 per les krijg je van haar een stoomcursus die je omtovert in een zelfzekere minnaar. Het is aan te raden om zes maal, één uur les te volgen, wat neerkomt op € 1.500. Indien je de volledige cursus bij de startles betaalt, is het slechts € 1.250, dan krijg je de zesde les van € 250 gratis.




Offline modano

  • Doorzetter
  • **
  • Berichten: 90
Re: Nederlandse jongeren betalen rijlessen in natura
« Reactie #6 Gepost op: dinsdag 25 januari 2011 - 20:16:09 »
Via www.rijbewijs-goedkoopste-in-natura.nl (geregistreerd sinds 20 april 2010), kunnen vrouwen en homoseksuele mannen in Nederland hun rijbewijs halen in ruil voor seks.

Regelrechte discriminatie dus...  :-[