Auteur Topic: Ecorijden - RECHT VAN ANTWOORD  (gelezen 3819 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wooter

  • Gast
Re: Ecorijden - RECHT VAN ANTWOORD
« Reactie #15 Gepost op: vrijdag 04 februari 2011 - 21:50:49 »
GOCA etaleert ook niet God te zijn. GOCA voert ook maar uit wat ze gevraagd wordt: examens organiseren waarbij een bepaalde minimumnorm moet gehaald worden. En die norm is erg laag.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Ecorijden - RECHT VAN ANTWOORD
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 04 februari 2011 - 21:53:54 »
Jozef,

Je zou veel meer klasse uitstralen als je je zou onthouden van enig commentaar op een site waarvan jij als medemoderator actief de sitebeheerder van weert.

Nogmaals: niet liegen, wooter. Beperk je tot de werkelijkheid, dan straal je meer klasse uit.

Citaat
Eugeen is automatisch al meer man dan jij door jouw figuur niet op zijn site te besmeuren.

Wederom: niet liegen, wooter. Ik besmeur zijn figuur niet, ik wijs enkel op het feit dat er informatie op zijn site staat die tot verkeersongevallen kan leiden.

Citaat
En dat hij jou gratis een hoop werk heeft laten doen waar jij niks voor terug krijgt, noem ik slim van hem. Je kan zeggen wat je wil, maar met een suboptimaal product heeft ie een niche bereikt die 'm toelaat netjes en comfortabel te leven. En eigenlijk is dat perfect wat je moet doen: niet meer tijd in steken dan nodig, en de vruchten ervan plukken.

In tegenstelling tot jou, ga ik er niet vanuit dat Eugeen GRO enkel maar zou opgericht hebben om er veel geld mee te verdienen. Ik blijf ervan overtuigd dat zijn primaire bedoeling bij het oprichten van GRO erin bestond om kandidaat-bestuurders aan een rijbewijs te helpen. Dat GRO hem daarnaast ook nog een mooi inkomen oplevert, benijd ik hem geenszins, ook niet al heeft hij dat voor een deel aan mijn gratis hulp te danken.

Wat de voorbereiding voor het behalen van het rijbewijs betreft, vind ik de site van GRO trouwens zeer geslaagd. Het enige wat ik betreur is dat er met de veiligheid een loopje genomen wordt.

Citaat
Verder... De fouten... Volgens de standaarden van GOCA is de site van GRO correct. Meer wordt er van leerling-chauffeurs, en bij uitbreiding ervaren chauffeurs niet verwacht.

Ach zo, je denkt dat er andere wetten van de fysica gelden voor bestuurders die de standaarden van de GOCA kennen. Klasse!

Citaat
Het is vanzelfsprekend dat deze eindtermen absoluut niet genoeg zijn om het verkeer veiliger te maken, maar daar ligt eigenlijk niemand buiten een paar idioten hier en daar wakker van. En die idioten stechelen dan nog onder mekaar over welke rijtechniek nu de betere is.

Ach zo, mensen die begaan zijn met de verkeersveiligheid zijn idioten. Ook weer klasse!

En alvast over de voorbeelden van GRO die ik in deze draad aangehaald had, is geen discussie mogelijk.

Citaat
Dus ja, als een leerling-chauffeur op het examen enkel beweert dat zijn banden met 1,6mm profieldiepte nog altijd legaal zijn, zegt die persoon daar absoluut niks mis mee.

Inderdaad. Ik heb ook vermeld dat die informatie correct is. Maar dat ze tevens gevaarlijk is, omdat ze er niet op wijst dat een band met 1,6 mm profieldiepte, hoewel wettelijk in orde, geen veilig band meer is.
[/quote]
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

wooter

  • Gast
Re: Ecorijden - RECHT VAN ANTWOORD
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 04 februari 2011 - 22:11:11 »
Nu je me toch blijft beschuldigen van leugens, zet ik even de puntjes op de i.
Op een keer is het hier op het forum door toedoen van jou, Eugeen en Benny dermate de spuigaten uitgelopen dat ik, gelet op de onbeschikbaarheid van mijn collega's-moderatoren op dat ogenblik, als dwingende voorlopige maatregel de mogelijkheid van de betrokkenen om hier te posten geblokkeerd heb.
In een draad die ik had gestart, ging je stevig over de schreef tegen Eugeen en Benny. Meerdere malen heb ik je gevraagd, eerst vriendelijk, daarna met aandrang, om on-topic te blijven. Ik heb duidelijk laten blijken dat ik niet met je manier van doen opgezet was in mijn draad. Zelfs mede-moderatoren hebben je gevraagd on-topic te blijven. Vervolgens heb je de draad gesloten, in een ander forumonderdeel gezwierd, en mij, Eugeen en Benny verbannen van het forum.

Verder... Het blijft besmeuren van Eugeens naam en website.

En nu trap ik het ook in deze draad af. Kan je lekker zielig tegen jezelf bezig zijn over hoe Eugeen je een knietje heeft gegeven.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Ecorijden - RECHT VAN ANTWOORD
« Reactie #18 Gepost op: vrijdag 04 februari 2011 - 22:36:06 »
[Moderatie] Teneinde de goede sfeer op het forum te vrijwaren, wordt het herval van wooter in het stevig aan zijn laars lappen van de elementaire forumetiquette besproken door de moderatoren.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."