Auteur Topic: Provincie wil mobiliteitsknoop Noorderkempen helpen ontwarren  (gelezen 1245 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Provincie wil mobiliteitsknoop Noorderkempen helpen ontwarren
« Gepost op: woensdag 09 februari 2011 - 17:04:17 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 08:08:28 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Provincie wil mobiliteitsknoop Noorderkempen helpen ontwarren
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 09 februari 2011 - 17:16:25 »
Probleem bij voorbaat is dat de beleidsmismakers standaard uitgaan van het STOP-principe, maar laat nu net de eerste 3 zwaar gesubsidiëerde en heftig gepromote pijlers daarvan weinig gebruikt worden bij het pendelverkeer, maar ze worden wel doorgevoerd ten koste van de vierde oplossing ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 15 februari 2011 - 17:42:50 »
Lees dat nu pas, tja gedoemd om te mislukken, kan niet als je zo eng in de gemeentes gaat kijken waar je () iets wil oplossen.
Waar zit nu bvb. een grote knoop? in Ranst en dat staat niet bij die 14 gemeente, Hoe wil je lokale problemen oplossen als je met de zever van een ander zit?
Laat staan dat het mega bedrijvencomplex "De Keer" er komt, van Wijnegem tot Wommelgem tot Oelegem elk stukje dat nu nog groen is moet industriegebied worden, da gaat geen verandering in verkeersstromen meebrengen zekers? ???
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 15 februari 2011 - 18:16:14 »
In Brecht komt er een ringweg.  Voor die ringweg moest en zou het stuk brug over de spoorweg (de HST), klaar zijn voordat de HST ging rijden.  Zo gezegd, zo gedaan.  Ondertussen staat dat stuk brug er al jàààrenlang "stuk brug" te wezen.  Er loopt geen weg naartoe, of vandaan.  Het stuk brug over de autosnelweg E19, daar is nog niet eens aan begonnen.

Ik herinner mij dat ik afgelopen zomer (of was 't al een jaar geleden?), om de melk ging bij een leveraar die pal tegen dat stuk brug woont.  Ik wist van die leveraar dat de onteigeningen allemaal al rond waren.  Ik zag die mannen daar gele plakkaten bevestigen van een bekendmaking.  Ben 's uitgestapt, en gevraagd wat die mannen aan het doen waren.  Bleek dat dat stuk brug ietwat verkeerd stond.  Niet veel, en kon perfect opgelost worden.  Maar dan klopte de bouwvergunning niet meer, en moest alles opnieuw aangevraagd worden.  Ook al was het dan op een plan slechts 1 of 2 cm elders, alles moest opnieuw.  Dus opnieuw openbaar onderzoek etc.  De ganse mallemolen.

En dan hebben we het over beton dat tot 20 meter diep in de grond zit hé. Bouw jij je veranda maar eens een halve meter te diep.  Nog voordat je die veranda aan het afwerken bent, heb je dikke vodden.

Soit, onlangs gelezen dat er zeer binnenkort toch begonnen wordt met die ringweg daar in Brecht.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone