Auteur Topic: ontkoppeld de bocht door  (gelezen 1782 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
ontkoppeld de bocht door
« Gepost op: donderdag 24 februari 2011 - 00:04:50 »
wooter,

even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien opKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.br />
even hier om de beginnende bestuurders op dat andere forum niet op verkeerde ideën te brengen

Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor.
Tuurlijk is het minder stabiel - dat voel je direct op de motorfiets, maar het is veel minder erg in de auto.
Yep, ook zo'n eco-rijden techniek  ;)

Zo tegen 70 de afrit Massenhoven (vanuit A'pen) nemen is al relatief vlotjes als ik de andere weggebruikers zie wegvallen in de spiegels.
Maar dat is dan wel in neutraal (al vanaf het 400m bord)  ;D
En dan verder freewheelen tot bovenaan de afrit.

Voelt niet bijzonder instabiel aan, en dat is dan nu op winterbandjes, en voordien op eco-bandjes.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

wooter

  • Gast
Re: ontkoppeld de bocht door
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 24 februari 2011 - 09:15:15 »
Als je ontkoppeld door de bocht gaat, zit je ook met een constante. Een constante lichte vertraging :). En in het scenario dat je geeft, versnel je niet in de bocht, wat betekent geen lastwissels door het koppelen en gasgeven.

Offline mazda

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.355
Re: ontkoppeld de bocht door
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 24 februari 2011 - 11:52:54 »
"Met een moderne voorwielaandrijver kan je tegenwoordig aardig de bocht om in neutraal hoor."

Om in neutraal om de bocht te gaan heb je zeker een (moderne) voorwielaandrijver nodig als je geen aandrijving hebt vermits de verbinding tussen wielen en motor verbroken is.



Offline Kunde

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 542
  • Geslacht: Man
  • Veilig verkeer begint en eindigt bij jou en mij
Re: ontkoppeld de bocht door
« Reactie #3 Gepost op: zondag 06 maart 2011 - 21:36:21 »
Is geen eco-rijden. Zelfs niet met eco-bandjes.
Verkeerseducatie: verkeren kun je leren.