Auteur Topic: Terrafugia  (gelezen 1984 keer)

Offline jo

• Meer dan expert
Terrafugia
« Gepost op: maandag 14 maart 2011 - 23:38:36 »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bibi585

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Re: Terrafugia
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 15 maart 2011 - 01:41:24 »
Om daarmee in België van de grond te geraken voor het eerste obstakel of bocht. ??? ;D

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 15 maart 2011 - 07:39:04 »
Om daarmee in België van de grond te geraken voor het eerste obstakel of bocht. ??? ;D

Bij de term "van de grond gaan/geraken", versta ik wellicht iets helemaal anders dan jij, heb ik de indruk.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 15 maart 2011 - 08:46:11 »

Bij de term "van de grond gaan/geraken", versta ik wellicht iets helemaal anders dan jij, heb ik de indruk.
Denk dat Bibi DAT ook wel kan appreciëren maar ik bekijk het nog anders ; bij het eerste obstakel ga je hier vanzelf van de grond. :-\
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 15 maart 2011 - 18:50:19 »
 :P :D ;D ;D ;D