Is het net niet de bedoeling om op een Superleggera geen opties te nemen? Anders is er niet veel Superleggera meer aan!
Nagel op de kop JC.
Volgens autogids heeft de Superleggera 2 opties: metallic (1815) en navigatiesysteem (2420) tesamen 4.235 € extra.
Hier tel ik niet eventuele superspeciallekes bij van mogelijke superlichte velgen/sportzetels of keramische remmen (bij Superleggera wslk serie) of zoiets, ik gis maar.
Bij Porsche xx lieten ze zelfs de deuropenaars weg (werden lussen), en bouwden ze licht plexiglas schuifraampjes ipv voorste glazen ruiten. Dat noem ik geen opties maar gewichtstrimming voor te racen.
Off-topic: Ik had indertijd 16.000 DM extra´s aan mijn gewone 911 Carrera 3,2 van 1983. Ik overdreef toen wat (volledig in passend leder en wortelhout ipv al die kunststoffen), maar alle extra´s had ik bijlange niet (o.a. de onsportieve airco had ik niet genomen...), daarvoor wel de achterspoiler op de motorkap, en ook een electrisch schuifdak. En natuurlijk de extra´s om dat extra gewicht wat te compenseren (gesmede Fuchsvelgen) 
Maar de basisprijs was toen ook "maar" een dikke 61.000 DM. (1 € = 1,95 DM)Nu zijn de ´gewone 911´ redelijk bijna fulloption uitgerust, maar men ziet het ook aan de ~ drievoudige prijs én vooral het gewicht.