Auteur Topic: Belgenmop  (gelezen 1204 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Belgenmop
« Gepost op: zondag 27 maart 2011 - 12:14:08 »
Wie dacht dat hij in dit landje zowat àlles al gezien heeft qua geklungel mbt wegenwerken, zal z'n mening toch moeten herzien:

Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Als ik dàt in het buitenland ga vertellen,.... geen kat die mij gelooft.

Ik weet eigenlijk niet goed of dit nu hier, dan wel onder de rubriek "humor" thuishoort.  Het is eigenlijk niet om te lachen, maar eerder om een oog uit te huilen.  Dus heb ik het maar hier geplaatst.
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 01:58:51 door jozef »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Belgenmop
« Reactie #1 Gepost op: zondag 27 maart 2011 - 14:31:47 »
Gij denkt ook enkel in briefjes? Uwe Euro valt traag http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2805.0.html  ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Belgenmop
« Reactie #2 Gepost op: zondag 27 maart 2011 - 14:47:48 »
Whoops.

Yeah, right.  't Zijn bij mij dus biljetten ipv muntstukken die vallen.  Nu ziet ge ineens waar 't grote geld zit.  :D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone