Auteur Topic: Motorongeval tijdens veiligheidsoefening Brusselse Ring  (gelezen 2579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Motorongeval tijdens veiligheidsoefening Brusselse Ring
« Gepost op: zondag 10 april 2011 - 19:00:14 »
Na de BIVV-actie op de E19 , nu dit :

Een motorrijder is vandaag lichtgewond geraakt na een verkeersongeval net voor de file die in Beersel was ontstaan door de simulaties van de nieuwe veiligheidssignalisaties door politie en hulpdiensten.


http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1248568/2011/04/09/Motorongeval-tijdens-veiligheidsoefening-Brusselse-Ring.dhtml



Go for More !
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Kunde

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 542
  • Geslacht: Man
  • Veilig verkeer begint en eindigt bij jou en mij
Re: Motorongeval tijdens veiligheidsoefening Brusselse Ring
« Reactie #1 Gepost op: zondag 10 april 2011 - 22:07:56 »
Blijkbaar weet niet iedereen dat bij een ongeval, gesimuleerd of niet, altijd een kijkfile ontstaat. En blijkbaar weet niet iedereen dat een kijkfile tot nog ongevallen kan leiden. Misschien heeft de oefening daarover wat meer inzicht gebracht, alhoewel ik het betwijfel.
Verkeerseducatie: verkeren kun je leren.

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Motorongeval tijdens veiligheidsoefening Brusselse Ring
« Reactie #2 Gepost op: maandag 11 april 2011 - 00:37:55 »
Misschien heeft de oefening daarover wat meer inzicht gebracht, alhoewel ik het betwijfel.

Men kan maar hopen. :'(

Ik voorspelde het nog toen ik het hoorde in het nieuws waar ze nu weer mee bezig waren. ::)

wooter

  • Gast
Re: Motorongeval tijdens veiligheidsoefening Brusselse Ring
« Reactie #3 Gepost op: maandag 11 april 2011 - 01:00:31 »
Afgaande op de beelden in de media is het hetzelfde allegaartje lichtpijlen in dezelfde verpakking...

Ik heb één politiewagen betrapt op het hebben van gedraaide voorwielen.

De rest van de wereld daarentegen werkt met voertuigen in fend-off positie.




OKOK, enkel Nederland, Duitsland, GB, de VS, Canada, etc etc...