Dus als een motorrijder op mijn ruit tikt omdat ik zit te bellen achter het stuur is verkeersagressie, maar als een automobilist claxonneert omdat ik zit te bellen achter het stuur niet?
Niet recht lullen wat krom is eh...
Als ik op een ruitje tik is dat niet om een voorrang af te dwingen (dan zou ik dat veel kunnen doen in de Brusselse tunnels) maar om verdwaasde automobilisten even wakker te maken (bellen, krant lezen, make-up bijwerken, ..). En ik heb nog maar één keer op een ruitje getikt, en in mijn geval zat madam niet op de bumper van haar voorligger.
Maar Sniper, natuurlijk kan je ook van mening zijn dat het dik oneerlijk is dat de wetgever motorrijders zo
vertroetelt, en dat je ondanks je manoevers om ze klem te rijden ze je toch te snel af zijn. Maar ik klasseer dat onder hetzelfde geklaag als klagen op zelfstandigen die profiteren, terwijl elk van ons morgen zelfstandige kan worden en mee kan profiteren.
Toevallig ben ik motorrijder én zelfstandige. Twee keer profijt!
Drie keer profijt zelfs! Ik weet welke de beste dashcams zijn en kan ze je verkopen! Maar niet alles voor het geldgewin eh