Auteur Topic: Nog meer werken op Vlaamse snelwegen  (gelezen 1262 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Nog meer werken op Vlaamse snelwegen
« Gepost op: woensdag 27 juli 2011 - 09:35:33 »

Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 01:35:00 door jozef »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Nog meer werken op Vlaamse snelwegen
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 27 juli 2011 - 13:28:19 »
1) Werken op de viaduct in Vilvoorde.  Gedurende belangrijke delen van de dag de aansluiting E19/R0 afgesloten.  Omrijden kan via de A12.
2) Werken op de E19 in Kontich, rijrichting Brussel.  Alternatief?  De A12 Antwerpen-Brussel via Boom, zekers?
3) Oh ja: weldra zullen er wegenwerken tusssen Schelle en Hemiksem plaatsvinden, op de Provinicale Baan (N148).  Dagelijks 38.000 voertuigen extra die moeten omrijden ...... jawel: via de A12!
4) De gevolgen van de files op de E313 in Wommelgem, deinen ook vaak uit tot op de Antwerpse Ring, en alzo ook geregeld tot op 't einde van de A12, rijrichting Antwerpen.
5) Ongetwijfeld idem met de werken op de E34 tussen Zoersel en Turnhout.

Gezellige boel hier zenneeee!  >:(

En ik die dacht dat de wegenwerken voortaan béter op elkaar afgestemd zouden worden?  Betekende dat dan: alles tegelijk op 1e grote hoop?  Zo had ik 't toch niet echt begrepen.

Citaat van: Ilse Luypaerts van het Agentschap Wegen en Verkeer
We proberen dus alle werven op elkaar af te stemmen, om zo min mogelijk hinder te veroorzaken.

 ::)  Oh ja?  Op deze manier gaat dat dus niet lukken hé!
 
Laat Antwerpen maar weer vrolijk dichtslibben.  Bedankt, heren/dames beleidsmakers.  >:(
« Laatst bewerkt op: woensdag 27 juli 2011 - 13:35:59 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Nog meer werken op Vlaamse snelwegen
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 27 juli 2011 - 14:00:56 »
Van begin augustus bol ik dus elke dag over die A12, geen keuze gewoon omdat ik er moet zijn.
Wachten tot de werken in Hove gedaan zijn zekers en binnendoor kloeffen dan maar weer? :-[
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Nog meer werken op Vlaamse snelwegen
« Reactie #3 Gepost op: maandag 01 augustus 2011 - 03:40:43 »
Ik schrik van niet veel meer op de weg...... behalve dan wanneer ze bij werkzaamheden in België effectief aan het werk zijn.