Auteur Topic: Verzoening  (gelezen 3898 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Verzoening
« Gepost op: zaterdag 03 september 2011 - 19:52:02 »
Met vreugde kan ik melden dat het met Benny Stinkens (GRO Forum en W-team wegcode.be) tot een verzoening gekomen is.

Als gevolg hiervan, werd niet alleen zijn verbanning van dit forum opgeheven, doch is hij hier ook opnieuw meer dan welkom.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Verzoening
« Reactie #1 Gepost op: zondag 04 september 2011 - 01:06:44 »
Ah, blij dit te lezen want eigenlijk had ik het er een beetje moeilijk mee.
Vanuit mijn standpunt bekeken vond ik eigenlijk dat Benny een beetje slachtoffer was van een ongelukkige samenloop van omstandigheden en daar dan een paar, misschien verkeerd begrepen, reacties op en van het 1 kwam het andere.
In ieder geval
WELKOM TERUG BENNY

Wat was de aanleiding eigenlijk?

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Verzoening
« Reactie #2 Gepost op: zondag 04 september 2011 - 13:35:52 »
Blij dit te horen.

WELCOME BACK, Benny.  ;)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Verzoening
« Reactie #3 Gepost op: zondag 04 september 2011 - 18:03:27 »
Wat was de aanleiding eigenlijk?

Ik heb met Benny contact opgenomen met de bedoeling om tot een verzoening te komen.

Benny heeft er geen probleem mee als hier over een tekortkoming of fout op een andere website gediscussieerd wordt.

Hij had het er wel moeilijk mee wanneer daaraan negatieve conclusies over de betrokken website in het algemeen gekoppeld werden.

Dit is een fout waaraan ook ik mij in het verleden bezondigd heb, en waarvoor ik aan Benny dan ook mijn verontschuldigingen aangeboden heb.

Als een vredelievend man was Benny meteen bereid om de tellers terug te zetten op nul.

In deze omstandigheden hebben Joeri en Rafael zich meteen zonder enig voorbehoud aangesloten bij mijn voorstel om de verbanning van Benny op te heffen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Verzoening
« Reactie #4 Gepost op: maandag 05 september 2011 - 02:40:32 »
Eind goed, al goed dus.

Blij dit te lezen.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Verzoening
« Reactie #5 Gepost op: maandag 05 september 2011 - 21:00:45 »
Perfect.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien