Auteur Topic: klein nieuwtje  (gelezen 2056 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
klein nieuwtje
« Gepost op: maandag 26 september 2011 - 15:51:47 »
@ Allen,

Toen daffodil31le zijn verjaardag vierde, en bekend raakte dat hij opnieuw papa gaat worden, wisten mijn vrouw Greet en ik het goede nieuws ook net een dag of 2.....

We hebben lang gewacht om dit nieuwtje wereldkundig te maken.  Na een eerdere miskraam wilden we 't nog niet te snel aan de grote klok hangen.  (Niks zo pijnlijk om dan twee dagen later iedereen te moeten gaan vertellen dat de natuur er anders over beslist heeft, vandaar).  Inmiddels zijn we zo'n tiental weken ver, en alles ziet er prima uit.   

De ouders van Greet hebben we eerder al ingelicht.  Zij wonen hier slechts twee straten verder, en de typische zwangerschapskwaaltjes zouden we niet lang meer verborgen kunnen houden.  Al valt het wat dat betreft nog behoorlijk mee.  Maar zij kennen Greet ook door en door, en zouden snel genoeg nattigheid voelen.  Dus om te vermijden dat we bij hen niet te rap door de mand zouden vallen, wisten zij het al langer. 

Zaterdag hebben we pas mijn ouders ingelicht.  Zo gek lang zullen we het trouwens niet meer kunnen wegmoffelen. 

Op vandaag mag iedereen het dan ook eindelijk weten: GREET IS ZWAAAAANGEEEEEEER !  Begin april zitten wij weer volop in de pampers ......

Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
Re: klein nieuwtje
« Reactie #1 Gepost op: maandag 26 september 2011 - 16:45:07 »
Proficiat !
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #2 Gepost op: maandag 26 september 2011 - 18:44:06 »
Proficiat, Bert, en al het beste voor de moeder en het kindje, en natuurlijk ook voor jou!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: maandag 26 september 2011 - 20:57:56 »
Veel succes met de zwangerschap, soigneer u vrouwke maar goed.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 27 september 2011 - 07:07:01 »
Veel pampergenot begin April. :D ;D ;D

Offline sniper

• Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 28 september 2011 - 23:30:20 »
veel plezier ;)