Auteur Topic: De bouw van een nieuwe website is gestart  (gelezen 10753 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
De bouw van een nieuwe website is gestart
« Gepost op: vrijdag 14 oktober 2011 - 04:46:43 »
De bouw van een nieuwe website is gestart.

Begindatum: 14/10/2011

Voorziene publicatiedatum: 14/04/2012

Verantwoordelijke: Jozef Baum
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 14 oktober 2011 - 16:35:00 »
Succes!
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 14 oktober 2011 - 19:50:17 »
Je maakt me benieuwd.   Alvast oprecht veel succes toegewenst.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 15 februari 2012 - 08:07:06 »
Als ik christophoros.be intyp, kom ik niet meer op het forum.  Maar dan krijg ik de startpagina van de nieuwe site die in ipbouw is.  Voor zover ik kan zien, vooralsnog zonder link naar dit forum.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 15 februari 2012 - 19:28:35 »
Als ik christophoros.be intyp, kom ik niet meer op het forum.  Maar dan krijg ik de startpagina van de nieuwe site die in ipbouw is.  Voor zover ik kan zien, vooralsnog zonder link naar dit forum.

Sorry. Wordt vananvond nog verbeterd.

Update: opgelost. Bedankt voor het melden, Bert.  ;)
« Laatst bewerkt op: woensdag 15 februari 2012 - 23:43:03 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #5 Gepost op: zondag 15 april 2012 - 19:35:35 »
Op de openingssite, lees ik:

Citaat
Wegens ziekte van de uitgever zal de publicatiedatum wat later vallen.

Toch niks al te ernstigs, hoop ik?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 18 april 2012 - 23:34:06 »
@ Bert:

Bedankt voor je posting, die ik nog niet eerder kon beantwoorden wegens een kort verblijf in het Belgenland (dat kan ik uiteraard vooraf niet melden, anders staat er aan de grens een feestcomité klaar).

Maak je geen zorgen: ik geraak er wel weer bovenop, onkruid vergaat immers niet.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #7 Gepost op: zaterdag 28 april 2012 - 11:08:24 »
Heb je al een prognose wanneer de nieuwe site online gaat?


Noot:
****

Ik wil bij deze mijn verantwoordelijkheid als vraagsteller ter harte nemen en onnodige misverstanden voorkomen.  Hogerstaande vraag betreft een louter informatieve vraag.  Ze dient geenszins als kwetsend, beledigend, verwijtend, sarcastisch, lacherig of wat dan ook gelezen te worden.  Want het zou volkomen ten onrechte zijn.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #8 Gepost op: zaterdag 28 april 2012 - 18:40:06 »
Er is niets mis met je vraag, en je voetnoot was dan ook volkomen overbodig.

Gelet op mijn gezondheidstoestand, kan ik momenteel helaas maar één prognose stellen: het online gaan van de site zal zoveel langer duren als nodig is en zoveel korter duren als mogelijk is.

Weet dat ik zelf niets liever zou hebben dan dat de site zo snel mogelijk online kan gaan, al was het maar omdat dat op een verbetering van mijn gezondheidstoestand zou wijzen, ook al zou ik daarmee het leedvermaak van sommigen bederven.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #9 Gepost op: zaterdag 28 april 2012 - 20:10:06 »
In tegenstelling tot wat je beweert, heb ik geen enkel leedvermaak in andermans gezondheid.  Ook niet in de jouwe.  Dergelijke karaktertrek is mij nooit eigen geweest, en zal dat ook nooit zijn.

Bij deze: veel beterschap.  Ik zie het wel als je site online gaat.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 28 april 2012 - 20:53:20 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #10 Gepost op: zaterdag 28 april 2012 - 20:52:55 »
In tegenstelling tot wat je beweert, heb ik geen enkel leedvermaak in andermans gezondheid.  Ook niet in de jouwe.  Dergelijke karaktertrek is mij nooit eigen geweest, en zal dat ook nooit zijn.

Daar twijfel ik niet aan, Bert. Daarvoor heb ik al teveel nobele menselijke gevoelens van jou gelezen. Ik had het dan ook geenszins over jou, doch over wolven in schapenvacht.

Citaat
Bij deze: veel beterschap.

Hartelijk dank, Bert.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #11 Gepost op: donderdag 03 mei 2012 - 05:46:26 »
Het ontwikkelen van de nieuwe Christophoros site als one-man-band vergt zeer veel tijd, des te meer omdat hij, als een waardige Belgische website, in de 3 nationale landstalen gepubliceerd wordt.

De site wordt momenteel nog volkomen handmatig ontwikkeld met XHTML, CSS en PHP.

Ik zal nog zeer vele maanden nodig hebben om een site te ontwikkelen die er als een volwaardige site uitziet.

Ik verkies evenwel om het online gaan van de nieuwe site niet zolang uit te stellen.

Aanvankelijk zal het dan ook maar een embryo van een site zijn, die nog volop in ontwikkeling is, en derhalve door welbekende ongure lieden ongetwijfeld als een scheet op een fles zal bestempeld worden (ik hoef de enige betrokken vijandige v.z.w. wellicht niet te vermelden).

De bezoekers zullen evenwel op de hoogte gehouden worden van de vorderingen van de site:

- op de inkompagina van de site.

- via de Christophoros nieuwsbrief, waarop ze zich kosteloos kunnen abonneren, wijl ze hun abonnement op ieder ogenblik kunnen beeindigen, en hun e-mailadres aan niemand doorgegeven zal worden.

In de toekomst zullen zowel de technische aspecten van de site als zijn barrièrevrijheid voor gehandicapten en zijn layout nog aanzienlijk verbeterd worden.

Aldus zal de site eerstdaags online gaan, met dank voor het begrip van de serene bezoekers voor zijn aanvankelijke minimale inhoud.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #12 Gepost op: donderdag 03 mei 2012 - 19:54:06 »
Dat het beslist niet simpel is om in je eentje zo'n site uit de grond te stampen, begrijp ik ten volle.  Ik begijp ook volkomen dat die site in den beginne nog lang niet perfect is.  Dat er verbeteringen, aanvullingen mogelijk zijn, of dat de site mogelijks nog wat last heeft van kinderziektes die je nog moet aanpakken.

Ik respecteer ook volkomen je keuze om zeer binnenkort toch al online te gaan met hetgeen je hebt.

Alleen begrijp ik niet waarom je nu al bij voorbaat zo vooringenomen bent (temeer daar je zelf ook niet bepaald een blad voor de mond neemt tav anderen)

Aanvankelijk zal het dan ook maar een embryo van een site zijn, die nog volop in ontwikkeling is, en derhalve door welbekende ongure lieden ongetwijfeld als een scheet op een fles zal bestempeld worden (ik hoef de enige betrokken vijandige v.z.w. wellicht niet te vermelden).

Ik weet idd over welke vzw je 't hebt.  In tegenstelling tot wat je mss denkt, beleef ik -zoals al eerder gesteld- geen enkel leedvermaak in iemands gezondheid.  Er plezier in scheppen dat je site nog niet af is, evenmin.

Rest er mij enkel nog de hoop uit te drukken, dat hogerstaande niet dubbelzinnig opgevat wordt.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #13 Gepost op: vrijdag 04 mei 2012 - 02:47:28 »
Alleen begrijp ik niet waarom je nu al bij voorbaat zo vooringenomen bent (temeer daar je zelf ook niet bepaald een blad voor de mond neemt tav anderen)

Aanvankelijk zal het dan ook maar een embryo van een site zijn, die nog volop in ontwikkeling is, en derhalve door welbekende ongure lieden ongetwijfeld als een scheet op een fles zal bestempeld worden (ik hoef de enige betrokken vijandige v.z.w. wellicht niet te vermelden).

Ik weet idd over welke vzw je 't hebt.  In tegenstelling tot wat je mss denkt, beleef ik -zoals al eerder gesteld- geen enkel leedvermaak in iemands gezondheid.  Er plezier in scheppen dat je site nog niet af is, evenmin.

Rest er mij enkel nog de hoop uit te drukken, dat hogerstaande niet dubbelzinnig opgevat wordt.

Beste Bert,

Ik ben hoegenaamd niet vooringenomen.

De niet aflatende en volstrekt irrationele vijandige houding van de betrokken v.z.w. jegens mij laat evenwel niet de minste twijfel bestaan over de uitspraken die een dergelijke organisatie over een nog onvolledige website Christophoros zal verspreiden, met als enig doel om mij te ontmoedigen, zodat zij ongestoord verder kan gaan met het door ondermaatse rijschoolinstructeurs (de voorzitter op kop) verstrekken van niet zelden levensgevaarlijke foutieve informatie, zonder dat zij hiervoor ook maar enige verantwoordelijkheid dient op te nemen.

Uitgerekend deze intentie van de betrokken v.z.w. bezorgt mij de moed om verder te gaan met Christophoros. Ondermeer met betrekking tot de veiligheid, hebben de weggebruikers immers recht op correcte informatie terzake.

Het ware dan ook te hopen de betrokken v.z.w. voortaan van wat meer verantwoordelijkheidszin zou getuigen, zodat zijn uitspattingen hier niet rechtgezet hoeven te worden.
« Laatst bewerkt op: vrijdag 04 mei 2012 - 02:50:31 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De bouw van een nieuwe website is gestart
« Reactie #14 Gepost op: vrijdag 04 mei 2012 - 05:50:45 »
Beste Bert,

Ik ben hoegenaamd niet vooringenomen.

Ik kan me toch niet van die indruk ontdoen, maar soit.

Als je -zoals je beweert- toch te weten komt wat er achter de schermen zoal over jou gezegd wordt, dan had je intussen al lang geweten dat men daar elk initiatief aangaande verkeersveiligheid toejuicht ....

En neen, in tegenstelling tot wat je zou denken zit men daar heus niet te springen om jou ergens op te pakken.  Die VZW is daar heus niet mee bezig.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone