Auteur Topic: Met een Aston Martin tegen 290 km/u over E17  (gelezen 8428 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Daffodil31LE

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Man
  • Pienter Pookje
Re: Met een Aston Martin tegen 290 km/u over E17
« Reactie #15 Gepost op: zondag 13 november 2011 - 00:08:14 »
Ik behoor zeker niet tot diegenen die hoge snelheden onvoorwaardelijk als gevaarlijk kwalificeren. Maar 290 km/h op een Belgische autosnelweg lijkt me toch wel wat van het goede teveel.

Dat. Maar an sich zou ik er geen enkel probleem mee hebben als iemand mij met 293 km/h voorbij rijdt. Helaas "denkt" die Hond van Dendermonde daar anders over. Als de chauffeur van deze Aston Martin nu gedronken zou hebben was er volgens die Hond niets aan 't handje...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Met een Aston Martin tegen 290 km/u over E17
« Reactie #16 Gepost op: zondag 13 november 2011 - 15:28:10 »
Maar an sich zou ik er geen enkel probleem mee hebben als iemand mij met 293 km/h voorbij rijdt.

Jij niet, maar vele flikken wel. Want ook al rijden ze zelf tegen 120 km/h, denken ze dat ze stilstaan als ze zo snel voorbijgereden worden, en stappen ze uit, waarbij ze natuurlijk op hun smikkel gaan.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Met een Aston Martin tegen 290 km/u over E17
« Reactie #17 Gepost op: zondag 13 november 2011 - 18:57:13 »
Ik behoor zeker niet tot diegenen die hoge snelheden onvoorwaardelijk als gevaarlijk kwalificeren. Maar 290 km/h op een Belgische autosnelweg lijkt me toch wel wat van het goede teveel.

Dat. Maar an sich zou ik er geen enkel probleem mee hebben als iemand mij met 293 km/h voorbij rijdt. Helaas "denkt" die Hond van Dendermonde daar anders over. Als de chauffeur van deze Aston Martin nu gedronken zou hebben was er volgens die Hond niets aan 't handje...
Had hij dan moeten verklaren : sorry ik had gezopen? :-X
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Met een Aston Martin tegen 290 km/u over E17
« Reactie #18 Gepost op: zondag 13 november 2011 - 19:35:44 »
Had hij dan moeten verklaren : sorry ik had gezopen? :-X

Tuurlijk niet.  Dan had hij, naast overdreven snelheid, ook nog terecht moeten staan voor rijden onder invloed.

Waar 't om gaat.  De politierechter waarvan sprake, staat erom gekend wreed radicaal te zijn tegen snelheidsovertreders (gene gewone).  Diezelfde man, zou naar 't schijnt wel weer veel milder zijn tegenover bestuurders met 'n glas teveel op.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Met een Aston Martin tegen 290 km/u over E17
« Reactie #19 Gepost op: zondag 13 november 2011 - 23:44:21 »
Yep en wanneer ik hier 's nachts om 4u, als ik van mijn werk kom, aan de ongelooflijke snelheid van 31km/u aan een schoolpoort passeer langs een 2x2 tijdens de vakantie dan is hij het die de boete voor zijn neus krijgt voor ze naar mij of mijn baas wordt opgestuurd.(ik moet dringend terug wat meer beginnen drinken  ;D)

EINDE CYNISCHE MODUS

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Met een Aston Martin tegen 290 km/u over E17
« Reactie #20 Gepost op: maandag 14 november 2011 - 15:10:51 »

Waar 't om gaat.  De politierechter waarvan sprake, staat erom gekend wreed radicaal te zijn tegen snelheidsovertreders (gene gewone).  Diezelfde man, zou naar 't schijnt wel weer veel milder zijn tegenover bestuurders met 'n glas teveel op.

Naar het schijnt komt dat omdat hij voor zijn eigen probleem meer begrip zou hebben.

Maar ik vind tegen 5 km/h met 2 promille een voorrangsweg oversteken nog altijd gevaarlijker dan tegen 130 km/h op een verlaten autosnelweg te rijden bij droog weer.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."