Auteur Topic: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?  (gelezen 4365 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 24 december 2011 - 12:14:17 »
 :o

800.000 euro ....  De belastingbetaler mag weer betalen, zeker?  Trajectcontroles die niet deugen.  Peperduur gepruts inzake variabele signalisatie boven de E313 (verkeer gaat vlotter als 't spel NIET werkt, neen 'k lach niet).  Kwaliteit van wegenwerken om een oog uit te bleiten, .....

Volgens mij liggen ze in het buitenland op hun gat van 't lachen, als ze hier komen kijken.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 24 december 2011 - 12:22:25 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 24 december 2011 - 12:34:13 »
Gemeente Ranst is pas op werkbezoek geweest in Turnhout om de trajectcontrole daar , dus die zonder geldige ijking, te bekijken.
Men zou in Ranst ook zo'n dingen willen.....
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 24 december 2011 - 15:50:09 »
Gemeente Ranst is pas op werkbezoek geweest in Turnhout om de trajectcontrole daar , dus die zonder geldige ijking, te bekijken.
Men zou in Ranst ook zo'n dingen willen.....
Zonder homologatie geen kassa...

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/article/detail/1356681/2011/12/01/Vrijspraak-na-overtreding-vastgesteld-door-trajectcontrole.dhtml

Citaat
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1336864/2011/10/20/Politie-Turnhout-stopt-tijdelijk-met-trajectcontrole-na-vrijspraak-bestuurder.dhtml

Politie Turnhout stopt tijdelijk met trajectcontrole na vrijspraak bestuurder
 
© belga
De politiezone Turnhout schort de trajectcontrole in de zone op. Er worden geen processen-verbaal meer uitgeschreven tot de camera's die bij de trajectcontrole gebruikt worden, gehomologeerd zijn. Dat zegt zonechef Roger Leys.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 24 december 2011 - 15:52:07 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 24 december 2011 - 15:51:18 »
Peperduur gepruts inzake variabele signalisatie boven de E313 (verkeer gaat vlotter als 't spel NIET werkt, neen 'k lach niet)

Die dient om de inkomsten uit de gelegaliseerde de struikroverij te verhogen.

Gisterenavond stonden ze thv de splitsing van E313 en E34.
Uiteraard stond ook de variabele snelheidsbeperking richting Hasselt/ Turnhout nodeloos op 100km/u - waar ze altijd op staat sinds ze die prullen hebben.
Op de tijd dat ik van in Massenhoven tot daar reed, makkelijk een keer of 6, 7 het zien bliksemen ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 24 december 2011 - 15:53:56 »
Gemeente Ranst is pas op werkbezoek geweest in Turnhout om de trajectcontrole daar , dus die zonder geldige ijking, te bekijken.
Men zou in Ranst ook zo'n dingen willen.....
Zonder homologatie geen kassa...

In Turnhout zijn ze stevig langs de kassa gepasseerd zonder enige homologatie.
PZ Turnhout is de installatie zelfs blijven gebruiken na de vonnissen in eerste aanleg die het boeltje aan de kant schoven, parket is blijven vervolgen op basis van de gegevens, tot het eindelijk in beroep van tafel geveegd is.

Straffen voor het misbruik van niet-gehomologeerd meetmateriaal zijn er uiteraard niet.
De overheid zorgt wel dat zij zelf niet gestraft wordt.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Daffodil31LE

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Man
  • Pienter Pookje
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #6 Gepost op: zondag 25 december 2011 - 18:22:23 »
:o

800.000 euro ....  De belastingbetaler mag weer betalen, zeker?

Ze hadden dat geld beter kunnen besteden aan het egaliseren van die uitzettingsribben in dat viaductje...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #7 Gepost op: zondag 25 december 2011 - 23:19:09 »
:o

800.000 euro ....  De belastingbetaler mag weer betalen, zeker?

Inderdaad: bijna 1 van de te besparen 11,3 miljard waar ze zo lang naar gezocht hebben.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #8 Gepost op: zondag 25 december 2011 - 23:45:48 »
:o

800.000 euro ....  De belastingbetaler mag weer betalen, zeker?

Inderdaad: bijna 1 van de te besparen 11,3 miljard waar ze zo lang naar gezocht hebben.
Ach ze hebben aan music for life ook 1 mio gegeven, kan weer niet op....
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #9 Gepost op: maandag 26 december 2011 - 07:19:48 »
:o

800.000 euro ....  De belastingbetaler mag weer betalen, zeker?

Ze hadden dat geld beter kunnen besteden aan het egaliseren van die uitzettingsribben in dat viaductje...

Volgens dat ik vernomen heb zou de aannemer 2 jaar bezig geweest zijn om dan vast te stellen dat bepaalde onderdelen gewoon ondersteboven geplaatst zijn geweest waardoor die naden er al vanaf dag 1 zo erbarmelijk bij liggen.
In plaats van het op te lossen (of zelfs zover niet te laten komen) hebben ze er een peststrook van gemaakt.
Dit zowel voor de omgeving als voor ALLE bestuurders die er langs komen.

DE Vlaamse oplossing dus.

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #10 Gepost op: maandag 26 december 2011 - 09:56:17 »
Als je dat vergelijkt met het viaduct van Millau ...
Daar voel je nog niet eens de naden

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #11 Gepost op: maandag 26 december 2011 - 10:03:48 »
Inderdaad: bijna 1 van de te besparen 11,3 miljard waar ze zo lang naar gezocht hebben.

Ach ze hebben aan music for life ook 1 mio gegeven, kan weer niet op....

'k Snap er al lang niks meer van, van dit landje.  Het duurt een dikke 540 dagen om ocharme een regering op poten te krijgen.  En daarna rammen Elio Di Pipo en consoorten ons een complete hervorming van ons pensioenstelsel en andere bangelijke besparingen door de strot.  En dat op nog geen twee weken tijd....

En dan verschieten ze ervan dat de bevolking dit niet langer pikt.  Ik ben beslist géén voorstander van om 't even welke staking.  Doorgaans trakteren vakbonden zichzelf op een leuk verlengd weekeindje.  De meeste stakingen vinden plaats op, jawel: vrijdagen, maandagen.  Deze viel op een donderdag vlak voor de feestdagen.  En verden worden werkwilligen ook vaak onnodig mee gegijzeld.  En ik denk bvb ook aan die kleine zelfstandige, voor wie een vertraging van dik 2u wegens betogingen of pestblokkades, een flinke streep door de rekening kunnen vormen.  Vandaar, liever overleg.  Staken zou bij mij beslist niet de eerste optie zijn.  Maar toch.  Ik heb er ditmaal ergens wel wat begrip voor....
« Laatst bewerkt op: maandag 26 december 2011 - 10:14:36 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #12 Gepost op: dinsdag 27 december 2011 - 13:53:09 »
:o

800.000 euro ....  De belastingbetaler mag weer betalen, zeker?

Inderdaad: bijna 1 van de te besparen 11,3 miljard waar ze zo lang naar gezocht hebben.

Bemerkt dan niemand hier de fout van Jozef ?   :D

Naja een fout van 3 nullen opgeteld is voor mij niet nul...  ;)
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #13 Gepost op: dinsdag 27 december 2011 - 19:04:32 »
:o

800.000 euro ....  De belastingbetaler mag weer betalen, zeker?

Inderdaad: bijna 1 van de te besparen 11,3 miljard waar ze zo lang naar gezocht hebben.

Bemerkt dan niemand hier de fout van Jozef ?   :D

Naja een fout van 3 nullen opgeteld is voor mij niet nul...  ;)

 :-[

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa...

Heb ik in mijn jongere jaren ook eens gedaan bij de bank. Waarop de lending officer me doodkalm zij: "Jamaar mijnheer Baum, men moet toch een beetje zien wat men doet, hé."
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De trajectcontrole op de E17 afvoeren?
« Reactie #14 Gepost op: dinsdag 27 december 2011 - 19:06:29 »
'k Snap 't niet: 3 x 0 = 0 hé?   :D :D :D

Soit: missen is menselijk hé.  En eerlijk is eerlijk: 'k had ook niet gezien.  :-\
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone