Auteur Topic: En nog een verzoening  (gelezen 3311 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
En nog een verzoening
« Gepost op: maandag 03 oktober 2011 - 04:23:17 »
Wederom kan ik jullie met vreugde melden dat het ook met Eugeen tot een verzoening gekomen is.

Uitvoerige contacten met hem hebben geleid tot dezelfde afspraak als met Benny (GRO Forum):

- over bepaalde elementen van GRO of GRO Forum kan hier objectief en zakelijk van gedachte gewisseld worden.
- ongepast daarentegen worden aan dergelijke gedachtenwisselingen gekoppelde persoonlijke aanvallen en veralgemeningen inzake GRO of GRO Forum in hun geheel geacht.

De verbanning van Eugeen van dit forum wordt dan ook met onmiddellijke ingang opgeheven, en hij is hier opnieuw zeer welkom.

Ik meen dat we ook met dit initiatief nog eens aangetoond hebben dat Christophoros gesteld is op een goede verstandhouding met andere wegverkeersgerelateerde sites.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: En nog een verzoening
« Reactie #1 Gepost op: maandag 03 oktober 2011 - 05:06:09 »
Blij dat alles terug in orde is gekomen.
Opbouwende kritiek moet kunnen maar, zoals reeds vaker gezegd en geschreven is, is dat veralgemening en persoonlijke aanvallen uit den boze zijn.

Hopelijk blijven de plooien nu gladgestreken.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: En nog een verzoening
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 16 november 2011 - 02:41:06 »
Ik ga er hier niet verder over uitwijden, doch ik acht het wel mijn plicht jullie ervan op de hoogte te brengen dat de verstandhouding met Eugeen zeer snel slechter dan ooit geworden is, en in de toekomst hiervan geen verbetering meer kan verwacht worden.

Gelet op de credit standing van Christophoros, onthoud ik mij hierbij vooralsnog uitdrukkelijk van enige uitspraak over schuld en onschuld terzake, evenals van enige kritiek op GRO, en hoop ik dat Eugeen jegens Christophoros alvast alhier van hetzelfde fatsoen zal weten te getuigen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."