Auteur Topic: voorrang in ´verboden´ zone  (gelezen 10297 keer)

Offline eliomys

• Gevorderde
  • Geslacht: Man
Re: voorrang in ´verboden´ zone
« Reactie #15 Gepost op: vrijdag 02 februari 2007 - 22:06:54 »
Citaat van: Jozef
Ook als je niet betrapt wordt door de Politie, maar nog aan enige burgerzin lijdt
Citaat van: Benny
Je voorrang afdwingen is dus niet alleen een gebrek aan burgerzin maar kan je nog zuur opbreken ook.

Dit is niet de eerste keer dat ik een plaatje verdenk van enkel te gelden voor de "burgerzin" zoals jullie het uitdrukken.  ;D

Ik huur jullie 2 direct in om de bmw´s die in ons park binnen en buiten razen om hun vriendinnetje vlak voor het zwembad af te zetten een lesje te leren  ;) Tussen 2 hagen door, zonder overzicht op de dwarsende weg, vlammen ze daar binnen... (hoewel volgens mij daar niemand anders zou mogen komen, maar ik heb die C3 dus al die tijd verkeerd geinterpreteerd  :-\)...

Soms denk ik dat ze bij BMW een foutje maken: ze hebben de klaxon verwisseld met de rem. Ipv af te remmen toereren ze en hopen zo dat iedereen uit de weg gaat  >:(
Beware the barrenness of a busy life.
Socrates

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 02 februari 2007 - 22:36:24 »
Citaat van: Jozef
Ook als je niet betrapt wordt door de Politie, maar nog aan enige burgerzin lijdt
Citaat van: Benny
Je voorrang afdwingen is dus niet alleen een gebrek aan burgerzin maar kan je nog zuur opbreken ook.

Dit is niet de eerste keer dat ik een plaatje verdenk van enkel te gelden voor de "burgerzin" zoals jullie het uitdrukken.  ;D

Ik huur jullie 2 direct in om de bmw´s die in ons park binnen en buiten razen om hun vriendinnetje vlak voor het zwembad af te zetten een lesje te leren  ;) Tussen 2 hagen door, zonder overzicht op de dwarsende weg, vlammen ze daar binnen... (hoewel volgens mij daar niemand anders zou mogen komen, maar ik heb die C3 dus al die tijd verkeerd geinterpreteerd  :-\)...

Soms denk ik dat ze bij BMW een foutje maken: ze hebben de klaxon verwisseld met de rem. Ipv af te remmen toereren ze en hopen zo dat iedereen uit de weg gaat  >:(
Ik zou dan de neiging hebben om het extra rustig aan te doen  ;D
Dit meen ik dus serieus.

Wat is dat voor plaats dat er rijke jongens in hun BMW hun vriendinnetje afzetten? Gewoon zelf fietsen of samen zwemmen kan toch ook?

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 02 februari 2007 - 23:53:16 »

Bedoel je in Duitsland, eliomys? Dan verwondert mij dat. In Duitsland gelden een BMW en een Mercedes-Benz over het algemeen als zeer degelijke wagens voor wie het zich kan veroorloven, meer niet. In Bayern zie je ze trouwens niet veel, in die prijsklasse is is Audi daar veel meer in trek.

In België hebben heel wat BMW-rijders inderdaad de onweerstaanbare neiging om aan alle anderen de achterkant van hun auto te willen tonen. Ik vind het zalig als er op de autosnelweg op linker rijstrook een BMW achter mij komt bumperkleven. Die laat ik onmiddellijk voorgaan, zodat ik daarna ook sneller vooruitkom, want vele BMW-rijders zijn er zeer bedreven in om de piste (pardon, de linker rijstrook) vrij te maken.

Citaat
Gewoon zelf fietsen of samen zwemmen kan toch ook?

Ja, maar met een fiets is het veel moeilijker dan met een BMW om bij het vertrekken je achterwiel zo sterk te doen doorslippen, dat de kiezelsteentjes de omstaanders om de oren vliegen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline eliomys

• Gevorderde
« Reactie #18 Gepost op: dinsdag 06 februari 2007 - 18:35:45 »
Bedoel je in Duitsland, eliomys? Dan verwondert mij dat.

Ja, maar hier in ´t Ruhrgebied zijn ze duidelijk anders al in de rest van Duitsland ...

Ik vind het zalig als er op de autosnelweg op linker rijstrook een BMW achter mij komt bumperkleven. Die laat ik onmiddellijk voorgaan, zodat ik daarna ook sneller vooruitkom, want vele BMW-rijders zijn er zeer bedreven in om de piste (pardon, de linker rijstrook) vrij te maken.

Yep, dat ken ik ook van hier, als het verkeer een beetje ´strooperiger´ is ;-)
Beware the barrenness of a busy life.
Socrates