Soms denk ik dat ze bij BMW een foutje maken: ze hebben de klaxon verwisseld met de rem. Ipv af te remmen toereren ze en hopen zo dat iedereen uit de weg gaat
Bedoel je in Duitsland, eliomys? Dan verwondert mij dat. In Duitsland gelden een BMW en een Mercedes-Benz over het algemeen als zeer degelijke wagens voor wie het zich kan veroorloven, meer niet. In Bayern zie je ze trouwens niet veel, in die prijsklasse is is Audi daar veel meer in trek.
In België hebben heel wat BMW-rijders inderdaad de onweerstaanbare neiging om aan alle anderen de achterkant van hun auto te willen tonen. Ik vind het zalig als er op de autosnelweg op linker rijstrook een BMW achter mij komt bumperkleven. Die laat ik onmiddellijk voorgaan, zodat ik daarna ook sneller vooruitkom, want vele BMW-rijders zijn er zeer bedreven in om de piste (pardon, de linker rijstrook) vrij te maken.
Gewoon zelf fietsen of samen zwemmen kan toch ook?
Ja, maar met een fiets is het veel moeilijker dan met een BMW om bij het vertrekken je achterwiel zo sterk te doen doorslippen, dat de kiezelsteentjes de omstaanders om de oren vliegen.