Auteur Topic: Recente auto´s die plots vuur vatten, iemand ervaring hiermee ?  (gelezen 3862 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wooter

  • Gast
Re: Recente auto´s die plots vuur vatten, iemand ervaring hiermee ?
« Reactie #15 Gepost op: maandag 06 februari 2012 - 15:55:25 »
Er zijn af-fabriek standkachels, en zelf gebricoleerde dingetjes...

Als iemand z'n elektrisch standkacheltje van chinese makelij wil aansluiten maar zijn BMW 1-reeks heeft een 12V-aansluiting die uit gaat wanneer het contact uit staat, wat doe je dan? Extra kabeltje aansluiten op een aftakking. Zekering is maar optioneel...

En overigens ben je ook niet zeker met zekeringen... Ik ken ambulances waar een zekering een hele zekeringsdoos deed smelten... Ook maar puur geluk dat de ambulance niet uitbrandde...

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Recente auto´s die plots vuur vatten, iemand ervaring hiermee ?
« Reactie #16 Gepost op: maandag 06 februari 2012 - 16:38:56 »
Af fabriek zijn die wel veilig te noemen, de tijd dat de Citroën GS in brand vloog is wel voorbij mag ik hopen.
Maar die spullen worden ook achteraf ingebouwd, meestal ook professioneel spul maar wie en hoe bouwt dat in.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Recente auto´s die plots vuur vatten, iemand ervaring hiermee ?
« Reactie #17 Gepost op: maandag 06 februari 2012 - 20:28:52 »
Af fabriek zijn die wel veilig te noemen, de tijd dat de Citroën GS in brand vloog is wel voorbij mag ik hopen.
Maar die spullen worden ook achteraf ingebouwd, meestal ook professioneel spul maar wie en hoe bouwt dat in.

Een serieus dure optie, zelfs af fabriek + 1000 €, naargelang auto, betere middenklasse wslk + 1500 €.
Citaat
VW Golf Standheizung und -lüftung  1.140,00 €

Bij achteraf inbouw nog extra kosten:  5-7 werkuren... + afstandbediening... 
http://www.standheizung.de/produkte/preiskonfigurator.html
« Laatst bewerkt op: maandag 06 februari 2012 - 20:36:26 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I