Auteur Topic: Inbraak  (gelezen 3410 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Inbraak
« Gepost op: vrijdag 10 februari 2012 - 01:57:59 »
Het domein christophoros.be heeft gisteren het voorwerp uitgemaakt van een door de dader in een e-mail aan mij erkende inbraak.

De dader betreft een uitbater van een andere wegverkeersgerelateerde website, die de geregelde bezoekers van dit forum niet onbekend zal zijn.

In functie van zijn reactie op een door mij terzake verzonden e-mail aan hem, zal ik al dan niet nadere details hieromtrent bekend maken, en juridische acties jegens hem inleiden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Inbraak
« Reactie #1 Gepost op: zondag 12 februari 2012 - 21:23:07 »
Bij nader toezien blijkt het om een misverstand te gaan, dat mij ten zeerste spijt.

Ik bied Eugeen hiervoor dan ook mijn oprechte verontschuldigingen aan.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline eugeen

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 169
  • Geslacht: Man
    • GRATIS RIJBEWIJS ONLINE
Re: Inbraak
« Reactie #2 Gepost op: maandag 13 februari 2012 - 07:22:50 »
Verontschuldigingen aanvaard.

Nadat je mijn antwoord op dit bericht geschrapt had en ik kortstondig een nieuwe ban had gekregen, kon ik alleen maar hopen dat de vaste bezoekers van dit forum zouden weten dat ik niet iemand ben die zich bezig houdt met computercrime of inbraken.
Dat het uiteindelijk om een vergissing ging, heb je hier duidelijk gemaakt, waarvoor dank.

Voor mij is dit hoofdstuk afgesloten.