Auteur Topic: Waarom zoveel portalen op E40 omgeving Gent  (gelezen 2370 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rudi

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 350
  • Geslacht: Man
Waarom zoveel portalen op E40 omgeving Gent
« Gepost op: zaterdag 30 juli 2011 - 22:01:02 »
Het was weerom een paar weken geleden dat ik terugkwam uit Gent en ik merkte een massa nieuwe portalen over de E40. Iemand moet echt geld teveel hebben want er staan er zeer veel. Heeft iemand weet van dit project en waarvoor het moet dienen? Na de winter als het dooit belooft dit ook spektakel.

Het nieuwe portaal staat soms in het zicht van het oudere met die reuze lichtbak. Ik vind het overkill maar wie ben ik.....

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Waarom zoveel portalen op E40 omgeving Gent
« Reactie #1 Gepost op: maandag 01 augustus 2011 - 03:49:23 »
Zaterdag in de vooravond stond op allemaal max. 110km/u richting kust.
Waarom is me compleet een raadsel.
Bij de terugkeer rond 22.00u was "het licht" uit... alles dan. ;D

Wel heb ik voor de plaatsing van die dingen een paar weken terug meermaals 's nachts uren in de file kunnen staan. ::) :(

Het nieuwe portaal staat soms in het zicht van het oudere met die reuze lichtbak. Ik vind het overkill maar wie ben ik.....

Dat is niks nieuws in Belgiƫ en blijft soms zelfs voor jaren zo staan.

Trajectcontrole zal de investering wel ruimschoots terugbetalen.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Waarom zoveel portalen op E40 omgeving Gent
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 02 augustus 2011 - 15:08:53 »
Het was weerom een paar weken geleden dat ik terugkwam uit Gent en ik merkte een massa nieuwe portalen over de E40. Iemand moet echt geld teveel hebben want er staan er zeer veel. Heeft iemand weet van dit project en waarvoor het moet dienen?  
De Antwerpse puinhoop van het Verkeerscentrum exporteren naar gans het land ...
Voor de wegen is er blijkbaar onvoldoende geld, voor alle mogelijke rommel er naast en er boven blijkbaar des te meer ...
Crevits en co denken nog steeds dat portaaltjes en snelheidsbeperkingen de wegen veilig zullen maken.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Waarom zoveel portalen op E40 omgeving Gent
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 22 maart 2012 - 05:04:45 »
Vannacht waren ze op de ring in Brussel ter hoogte van Dilbeek ook weer eentje aan het "planten".
Wie in de buurt gepasseerd heeft en ze niet gezien heeft moet wel meer dan stekeblind zijn. ::)

Gelukkig deze keer geen file gehad erdoor. 8)

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Waarom zoveel portalen op E40 omgeving Gent
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 22 maart 2012 - 15:32:10 »
Verder zetten van een vaak onwettelijk, totaal falend en falliet verkeersbeleid, daar blinkt Crevits in uit.

Ondertussen liggen de wegen er nog steeds onwaarschijnlijk slecht bij.
Tussen Wommelgem en A'pen Oost is het onvoorstelbaar wat daar onhersteld blijft liggen.
Mij zou het niet verwonderen indien daar voertuigen finaal het decor in gaan tgv de staat van de weg.

Ondertussen wordt een stuk E313 waar nergens dergelijke zware beschadigingen waren, wel aangepakt.
Totale incompetentie en falend resources management.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Waarom zoveel portalen op E40 omgeving Gent
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 22 maart 2012 - 20:16:05 »
En de nieuwe asphalt in Wommelgem is al weer kapot, hoelang ligt dat daar? Jaartje?
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Waarom zoveel portalen op E40 omgeving Gent
« Reactie #6 Gepost op: vrijdag 23 maart 2012 - 01:29:54 »
En de nieuwe asphalt in Wommelgem is al weer kapot, hoelang ligt dat daar? Jaartje?

Zoiets, ja.  En idd op de rechterrijstrook is het bij plaatsen een knalfestijn.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Waarom zoveel portalen op E40 omgeving Gent
« Reactie #7 Gepost op: vrijdag 23 maart 2012 - 17:03:46 »
En de nieuwe asphalt in Wommelgem is al weer kapot, hoelang ligt dat daar? Jaartje?
Ja.
Nieuwe toplaag na de vorige winter ... komt gewoon weer los, en het puttenvullen is alweer gestart.
Het is duidelijk dat de toplaag onvoldoende gehecht heeft aan de onderlaag.
Dat noemen we prutswerk.


Momenteel - deze week of zo - zijn de putten gevuld.
Volgende maand is ook de herstelling ongetwijfeld alweer losgereden
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Waarom zoveel portalen op E40 omgeving Gent
« Reactie #8 Gepost op: maandag 26 maart 2012 - 20:30:22 »
En dan denkt ne mens slim te zijn en de rotzooi op de E313 te mijden.  Dus ikke vanuit Overpelt de N74 op, en zo via Bergeijk (Nl) de E34 genomen richting Antwerpen.  Had je gedacht.  Daar zijn ze dus kennelijk net tussen Lille en Turnhout bezig met herstellingen aan het betonnen wegdek.  Gevolg: versmalde rijstroken in beide rijrichtingen. 

Duh.  Daar gaat m'n alternatief dus.  En als ze dat betonnen wegdek daar even slecht afwerken zoals ze gedaan hebben daar op de E313 tussen Ham en Tessenderlo staan we er nog goed voor.  NOT.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone