Auteur Topic: Vlaamse regering plaatst enkel nog digitale snelheidscamera's  (gelezen 7777 keer)

Offline Scarface

• Gevorderde
Re: Vlaamse regering plaatst enkel nog digitale snelheidscamera's
« Reactie #15 Gepost op: zaterdag 25 augustus 2007 - 23:36:36 »

Ik wou vooral niet in beeld komen zoals Natalia korte tijd later. ;)

http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GHSTFE5A
Haast en spoed is zelden goed...
« Laatst bewerkt op: zondag 26 augustus 2007 - 00:18:28 door Scarface »

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
« Reactie #16 Gepost op: zondag 26 augustus 2007 - 16:22:23 »

... behalve als men vliegen vangen moet.  :D ;)

Natalia heeft uit het ongeval dat ze veroorzaakt heeft, munt geslagen door dat ongeval te gebruiken om haar bekendheid te verhogen. Zoals men zegt: negatieve reclame is ook reclame.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #17 Gepost op: zondag 26 augustus 2007 - 19:28:47 »
Natalia heeft uit het ongeval dat ze veroorzaakt heeft, munt geslagen door dat ongeval te gebruiken om haar bekendheid te verhogen. Zoals men zegt: negatieve reclame is ook reclame.

Damm, weer een kans gemist. ;D ;D ;D 8)

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #18 Gepost op: zondag 26 augustus 2007 - 20:11:18 »

... behalve als men vliegen vangen moet.  :D ;)

Dat heeft op mij toch niet zo'n uitwerking gehad ;)
Ik kende haar al van idool. Ik had haar ook al eens live zien zingen, hier in Leuven.
Ze heeft een goede stem en een aardige performance maar ze is geen muzikante en ze heeft ook niet zo'n fantastische uitstraling enz.

Geef mij maar rasartiesten die zelf instrumenten kunnen bespelen, (een deel van) hun eigen nummers componeren en de nodige levenservaring hebben. :)
« Laatst bewerkt op: zondag 26 augustus 2007 - 23:54:35 door BBB »

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #19 Gepost op: zondag 26 augustus 2007 - 21:29:22 »
Geef mij maar rasartiesten als die zelf instrumenten kunnen bespelen

Is het instrument van de zanger dan niet zijn stem?  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Scarface

• Gevorderde
« Reactie #20 Gepost op: zondag 26 augustus 2007 - 22:59:58 »
Ik heb Natalia altijd maar een arrogante showtrut gevonden :p

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #21 Gepost op: zondag 26 augustus 2007 - 23:20:18 »
Oeps, het was echt niet m'n bedoeling hier wat reklame te gaan maken ma soit. :-[ ;D

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #22 Gepost op: maandag 27 augustus 2007 - 00:05:58 »
Geef mij maar rasartiesten als die zelf instrumenten kunnen bespelen

Is het instrument van de zanger dan niet zijn stem?  :D
Zeker, de stem is een fantastisch veelzijdig instrument. Er is echter nog een verschil tussen goed kunnen zingen en een goede muziekant zijn. Een fijn muzikaal gehoor (heb ik ook maar ik mis de stem :() is slecht één van de vele aspecten die bepalen ofdat je een goede muziekant bent.
Één van de huidige talentvolle artiesten van wie ik zeer gecharmeerd ben is Joss stone. Ze schrijf veel van haar nummers zelf, ze heeft een sublieme stem (beter dan die van Natalia), ze legt veel gevoel in haar stem en ze heeft een zeer goede uitstraling. Je ziet bij haar optredens ook dat ze beleeft wat ze zingt, iets wat je bij performers als Natalia niet ziet. Bovendien zijn haar nummers erg vernieuwend, erg prettig in een tijd waarin zo veel muziek van het soort '13 in een dozijn' is.
Mika vind ik ook interessant maar ik moet die cd nog kopen/copiëren (downloaden gaat helaas niet zo makkelijk aangezien ik op zo'n ambetant universiteitsnetwerk zit :().
Van de oudere artiesten blijft Queen/Freddie Mercury mijn favoriet. Dat was nog eens goede muziek, spijtig dat er daarna geen band meer is gekomen, zelfs geen individuele artiest, die dit niveau haalt. De beste popstem ooit, een subliem gitaargeluid, goede bassbegeleiding maar bovenal geniale composities van de multigetalenteerde Freddie Mercury (die ook met een grote onderscheiding was geslaagd aan een mode-academie).
Ook U2 en Elton John hoor ik bijvoorbeeld graag. Elton John wordt imho ondergewaardeerd in België. Een paar jaar geleden had hij een sterke CD uitgebracht (Peachtree road) die ondanks goede recensies weinig in the picture kwam in dit landje.

In vergelijking met dit soort rasartiesten stellen performers als Natalia toch maar weinig voor, nietwaar? :D
« Laatst bewerkt op: maandag 27 augustus 2007 - 00:39:44 door BBB »

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #23 Gepost op: maandag 27 augustus 2007 - 00:05:58 »
Ik heb Natalia altijd maar een arrogante showtrut gevonden :p

Dat is een subjectieve mening, die ik persoonlijk evenwel deel.

Nu is het natuurlijk wel zo dat we een zanger in de eerste plaats beoordelen op zijn muzikale kwaliteiten als vertolker van een lied. In de finale van de "Grand Prix der Volksmusik 2007" van Duitsland (Bayern), Oostenrijk, Italië (Süd-Tirol) en Zwitserland was er verleden zaterdag een zangeres in een rolstoel; zij kon daardoor uiteraard geen show opvoeren zoals de andere deelnemers, maar ze kreeg wel veel punten voor haar zangtalent.

Natalia heeft, met het verkeersongeval dat ze veroorzaakt heeft, duidelijk gemaakt welke sociale normen ze erop nahoudt. Maar dat laatste is ongetwijfeld ook het geval voor vele andere kunstenaars, die daarenboven niet zelden een bijzonder liederlijk leven leiden.

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #24 Gepost op: maandag 27 augustus 2007 - 00:12:08 »
Iets vreemds op dit forum. ;)
Bij het plaatsen van mijn bericht zag ik ineens jouw post onder die van mij staan. We hebben blijkbaar binnen een seconde van elkaar ons bericht geplaatst. ;D

Ik durf nu niet te zeggen dat iemand als Natalia een kunstenaar is. Alles wat ze doet is nummers zingen die door een ander geschreven zijn. Nu wil ik absoluut niet de zwaarte van zo'n job bagatelliseren, integendeel, het lijkt me een veeleisende job. Het is en blijft ook dat; een job. Het is geen kunst.

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #25 Gepost op: maandag 27 augustus 2007 - 00:17:16 »
Jongens, we wijken af.
Effe onderwerp herhalen "Vlaamse regering plaatst enkel nog digitale snelheidscamera's"  ;) ;D