- haar auto: Citroen Xsara van 2004, ca 104.000 km, diesel, 1900 cc
Gevaarlijke leeftijd .
Ik heb ooit een Peugeot 306 gehad met die (turbo)motor. En een hoop miserie.
Radiator lek, als gevolg daarvan de cilinderkoppakking er door - de waarschuwingslampjes gingen aan als het al te laat was.
Turbo is defect geweest.
Veerpoot vooraan stuk bij amper 60.000km (en dan moeten ze beide vervangen worden).
Stoel kapot in de eerste week !
Afgeleverd met 4 ongebalanceerde wielen !
Vrat dimlicht lampen (bij Peugeot dure H7s)
Remdrukbegrenzer achteraan is er ooit onderuit gevallen.
Deurrubber is er ooit gewoon afgevallen
![Huh ???](http://forum.christophoros.be/Smileys/classic/huh.gif)
En dan vergeet ik ongetwijfeld nog wel wat ...
Ik heb nu een Volvo V50 met 1.6D motor van Peugeot/Citroen. En opnieuw een hoop zever, meestal motor-gerelateerd.
Beide voertuigen werden nieuw gekocht en volgens het boekje onderhouden, enfin, dat zou toch gemoeten hebben ...
Voor mij geen PSA-produkten meer, dank u.
Maar zelfs BMW laat zich tegenwoordig in met PSA, die komen daar nog wel op terug.
Kwestie van tijd (en geld voor de garantiegevallen).