Auteur Topic: Chauffeur in levensgevaar na verkeersagressie in Gent  (gelezen 1288 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Chauffeur in levensgevaar na verkeersagressie in Gent
« Gepost op: zondag 13 mei 2012 - 14:05:34 »
Citaat van: GVA

Chauffeur in levensgevaar na verkeersagressie in Gent

Een 56-jarige automobilist in zaterdagavond levensgevaarlijk gewond geraakt bij een ernstig geval van verkeersagressie in Gent. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1171775/chauffeur-in-levensgevaar-na-verkeersagressie-in-gent.aspx

In België rijd ik altijd met alle portieren vergrendeld. Het heeft me al enkele keren geholpen toen een heethoofd mijn portier wilde openrukken.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Chauffeur in levensgevaar na verkeersagressie in Gent
« Reactie #1 Gepost op: zondag 13 mei 2012 - 21:03:45 »
Dat doen de meeste auto's autom.atisch. In Brussel druk ik op de centrale vergrendeling net na het instappen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Chauffeur in levensgevaar na verkeersagressie in Gent
« Reactie #2 Gepost op: maandag 14 mei 2012 - 06:06:44 »
Ik begrijp het niet goed.
Stond hij nu de eerste of de tweede en claxonneerde er een derde of vierde achter hem????

Citaat
De 29-jarige bestuurder van de eerste auto stapte uit

Wanneer die achter hem stond kon die ook gewoon vertrekken of zijn deuren op slot doen, tenzij die zelf ook op agressie uit was.

Van mijn auto sluiten de portieren zich ook vanzelf wanneer de automaat naar tweede versnelling overschakelt.
De andere 3 voertuigen waarmee ik rij zijn voorzien van een knop die alles afsluit.

wooter

  • Gast
Re: Chauffeur in levensgevaar na verkeersagressie in Gent
« Reactie #3 Gepost op: maandag 14 mei 2012 - 11:09:40 »
Ik vrees ook dat in dit geval er 2 agressoren waren... De 29jarige met kort lontje die boel zocht, en de 56jarige die graag die boel wou geven. Niet dat ik die 29jarige goedpraat (maar waarom vinden onze boksscouts nooit zo een mensen; zo iemand kan met de juiste oefening wereldkampioen worden!) maar feit blijft dat als die 56jarige gewoon had doorgereden, de kans dat ie in de krant kwam erg afneemt.