Auteur Topic: veel km's met de nieuwe auto, helaas ...  (gelezen 1993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
veel km's met de nieuwe auto, helaas ...
« Gepost op: maandag 11 juni 2012 - 00:12:09 »
Ik zet de laatste dagen wel erg veel km's op de nieuwe 5, niet dat ik dat zo erg vind. De reden waarom ik dit doe is wel erg. Mijn zoontje is  opgenomen in het UZA met een zware longontsteking. Ik ben dus wat minder frequent hier op het forum en wat meer op de afdeling pediatrie in UZA.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: veel km's met de nieuwe auto, helaas ...
« Reactie #1 Gepost op: maandag 11 juni 2012 - 01:27:09 »
Oei, dat is minder.
Hopelijk komt het snel weer allemaal goed.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: veel km's met de nieuwe auto, helaas ...
« Reactie #2 Gepost op: maandag 11 juni 2012 - 08:28:49 »
Van harte aan jou en je echtgenote van Leslie en mij snel veel beterschap toegewenst voor je zoontje, Joeri.

Houd ons op de hoogte als je wil.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: veel km's met de nieuwe auto, helaas ...
« Reactie #3 Gepost op: maandag 11 juni 2012 - 10:16:10 »
Van harte snel véél beterschap toegewenst voor je zoontje.  Aan jou en je echtgenote: hou de moed erin! 

Concentreer je nu maar op belangrijke(re) dingen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: veel km's met de nieuwe auto, helaas ...
« Reactie #4 Gepost op: maandag 11 juni 2012 - 15:40:02 »
Da's geen leuk nieuws.

Beterschap voor je zoontje, en sterkte voor de familie ...


Ik zet de laatste dagen wel erg veel km's op de nieuwe 5, niet dat ik dat zo erg vind. De reden waarom ik dit doe is wel erg. Mijn zoontje is  opgenomen in het UZA met een zware longontsteking. Ik ben dus wat minder frequent hier op het forum en wat meer op de afdeling pediatrie in UZA.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline sceptisch

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 300
Re: veel km's met de nieuwe auto, helaas ...
« Reactie #5 Gepost op: maandag 11 juni 2012 - 16:06:51 »
Veel beterschap gewenst. Laat mij raden: was het initieel verloop asymptomatisch ? In dat geval heeft je zoontje een vorm van longontsteking die blijkbaar de ronde aan het doen is, en hoewel een longontsteking nooit mag onderschat worden is de prognose goed.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: veel km's met de nieuwe auto, helaas ...
« Reactie #6 Gepost op: maandag 11 juni 2012 - 17:31:17 »
Er waren wel symptomen die op een longontsteking wezen. De kinderarts stelde woensdag als diagnose nog buikgriep en oorontsteking. Een dag later stond ik in de spoed in UZA. Diagnose daar was een zware longontsteking en empyema (meer dan 1 cm vocht). Als je meer info hebt over die longontsteking die de ronde doet dan hoor ik graag (eventueel via pb).
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline sceptisch

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 300
Re: veel km's met de nieuwe auto, helaas ...
« Reactie #7 Gepost op: maandag 11 juni 2012 - 20:07:14 »
Er waren wel symptomen die op een longontsteking wezen. De kinderarts stelde woensdag als diagnose nog buikgriep en oorontsteking. Een dag later stond ik in de spoed in UZA. Diagnose daar was een zware longontsteking en empyema (meer dan 1 cm vocht). Als je meer info hebt over die longontsteking die de ronde doet dan hoor ik graag (eventueel via pb).

Dat is inderdaad hetzelfde verloop als bij mijn nichtje; de ene dag nog 'gewoon' ziek en de volgende dag onverwacht het UZ in met stevige symptomen. Meer info kan ik niet geven zonder de ouders om de details te gaan vragen, maar ik veronderstel dat ze in het UZA op de hoogte zijn van wat er rondgaat en misschien zelfs contact hebben met UZ Gasthuisberg.