Auteur Topic: Truckers beloven monsterfiles op 24/09  (gelezen 7761 keer)

Offline bibi585

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Re: Truckers beloven monsterfiles op 24/09
« Reactie #15 Gepost op: maandag 10 september 2012 - 05:01:22 »
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q0Cz3nvI-YY

Die mens van CP chips, Michel de Vries, staat ondertussen ook op straat.
Overgenomen door groot bedrijf die werkt met bijna uitsluitend Oostblokchauffeurs. (Jost-Group)
« Laatst bewerkt op: maandag 10 september 2012 - 05:08:23 door bibi585 »

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #16 Gepost op: maandag 24 september 2012 - 13:45:02 »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #17 Gepost op: maandag 24 september 2012 - 19:04:09 »
Ja wat een succes ???
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #18 Gepost op: dinsdag 25 september 2012 - 08:10:34 »
Het was inderdaad een matig succes, eigenlijk een groot succes voor een gewone werkdag je vrije tijd (lees slaap) aan op te
 offeren.

wooter

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: dinsdag 25 september 2012 - 09:39:10 »
Het was een matig succes omdat niemand zijn oplegger dwars heeft gezet op de buitenring.

Beeld je eens in wat een succes het zou zijn als je met 14 opleggers de E40 in Grootbijgaarden en St-Stevens-Woluwe, de ring op het viaduct in Vilvoorde, de E19 in Wilrijk, de E17 in de Kennedytunnel, de E34 in Wommelgem en de E17 in Merksem zou blokkeren.

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #20 Gepost op: dinsdag 25 september 2012 - 10:42:12 »
Het was een matig succes omdat niemand zijn oplegger dwars heeft gezet op de buitenring.

Beeld je eens in wat een succes het zou zijn als je met 14 opleggers de E40 in Grootbijgaarden en St-Stevens-Woluwe, de ring op het viaduct in Vilvoorde, de E19 in Wilrijk, de E17 in de Kennedytunnel, de E34 in Wommelgem en de E17 in Merksem zou blokkeren.

Breng ze nu niet op gedachten hé.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #21 Gepost op: dinsdag 25 september 2012 - 18:30:48 »
Het zal geen tijd gaan worden zeker?
In Frankrijk zou het er iets anders uitzien.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

wooter

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: dinsdag 25 september 2012 - 19:16:05 »
Ik heb een motorfiets en vind dat de vrachtwagenchauffeurs gelijk hebben... Tegen dergelijk oneerlijke concurrentie valt niet te concurreren, maar het zijn wel die die je op het linkervak ziet inhalen, of dikke zwarte strepen trekken bij het naderen van een file.

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #23 Gepost op: dinsdag 25 september 2012 - 19:49:41 »
Ik heb een motorfiets en vind ....

.... dat ze gerust acties mogen voeren die het verkeer compleet in de war sturen, zolang je met je motorfiets er maar geen last van hebt?

Ik vind dat de vrachtwagenchauffeurs gelijk hebben... Tegen dergelijk oneerlijke concurrentie valt niet te concurreren, maar het zijn wel die die je op het linkervak ziet inhalen, of dikke zwarte strepen trekken bij het naderen van een file.

Ja, ik vind ook wel dat ze gelijk hebben.  Alleen is het maar de vraag wie er door dergelijke acties het hardste getroffen zouden worden?  De politici die er verandering in kunnen brengen, zullen er waarschijnlijk geen last van ondervinden.  Mensen die tijdig op hun werk moeten zien te geraken daarentegen....

Daarom, chapeau dat ze het op deze manier hebben aangepakt, en geen onnodige verkeershinder hebben veroorzaakt. 
« Laatst bewerkt op: dinsdag 25 september 2012 - 19:53:28 door bert.covens »

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #24 Gepost op: dinsdag 25 september 2012 - 20:38:21 »
Als het land overhoop ligt dan heeft de regering daar wel een probleem mee, onrust kunnen ze missen als de pest.

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #25 Gepost op: donderdag 27 september 2012 - 11:10:23 »
Denk je dat? In België hebben ze er zelfs geen probleem mee om de koning voor een dag onbekwaam te verklaren of om een jaar zonder regering te zitten.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #26 Gepost op: donderdag 27 september 2012 - 11:12:26 »
Als het land overhoop ligt dan heeft de regering daar wel een probleem mee, onrust kunnen ze missen als de pest.

Kan je hier nog over een land spreken?
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline modano

• Doorzetter
  • **
« Reactie #27 Gepost op: donderdag 27 september 2012 - 12:04:10 »
Denk je dat? In België hebben ze er zelfs geen probleem mee om de koning voor een dag onbekwaam te verklaren of om een jaar zonder regering te zitten.

Met dat eerste geen enkel probleem, meer zelfs: liever afschaffing van de monarchie

Met het tweede: de economie heeft niet per sé regering nodig om te draaien, maar wel een haven...

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #28 Gepost op: donderdag 27 september 2012 - 17:42:01 »
Volgende week staking van de treinen, alles plat en de truckers maar zorgen voor niet teveel hinder.
Nee vandaag extra controle op de trucks allemaal braaf aan de kant in Mechelen en Putte, het zal ze leren die stoute bestuurders.....

Offline modano

• Doorzetter
  • **
« Reactie #29 Gepost op: donderdag 27 september 2012 - 20:38:18 »
Volgende week staking van de treinen, alles plat

Die jongens mogen toch zeker een extra dag hebben  :P

Enfin, ik heb mijn voorzorgen genomen: extra lang w-e in het vooruitzicht vanaf 3-10.