Auteur Topic: revolverschoten om parkeerretributie  (gelezen 1387 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
revolverschoten om parkeerretributie
« Gepost op: donderdag 13 september 2012 - 17:06:44 »
De man was bij vrienden op bezoek in een appartement.  Toen hij uit het raam keek, zag hij hoe parkeerwachters bezig waren met een retributie uit te schrijven omdat er geen geldig parkeerticket voorzien was voor zijn auto.  De man haalde een revolver boven, en bedreigde de parkeerwachters.  De parkeerwachters verwittigden de politie.  En toen die ter plaatse kwam, heeft de man ook effectief drie schoten gelost ....

Bron en © : GVA

en verder:

Bron en © deredactie.be.
« Laatst bewerkt op: donderdag 13 september 2012 - 17:17:04 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: revolverschoten om parkeerretributie
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 13 september 2012 - 19:34:02 »
De risico's van het vak.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 14 september 2012 - 07:07:02 »
Er zullen er nog wel volgen.

Offline modano

• Doorzetter
  • **
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 15 september 2012 - 08:03:35 »
De man was bij vrienden op bezoek in een appartement.  Toen hij uit het raam keek, zag hij hoe parkeerwachters bezig waren met een retributie uit te schrijven omdat er geen geldig parkeerticket voorzien was voor zijn auto.  De man haalde een revolver boven, en bedreigde de parkeerwachters.  De parkeerwachters verwittigden de politie.  En toen die ter plaatse kwam, heeft de man ook effectief drie schoten gelost ....

Om een parkeerboete te betwisten met een revolver, moet er toch iets serieus mis zijn in uw bovenkamer  :-\

Zal wsch. ook weer uit een bepaald milieu komen...