Auteur Topic: Geflitst met 222 km/u  (gelezen 1209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Geflitst met 222 km/u
« Gepost op: dinsdag 30 oktober 2012 - 18:20:34 »
Citaat van: autokanaal.be
Geflitst met 222 km/u : "Proficiat, u hebt de 1ste prijs behaald, u bent de snelste"

Een 25-jarige man uit Luik heeft van de Leuvense politierechtbank drie maanden rijverbod en een boete van 1.200 euro gekregen. Hij werd op 18 februari dit jaar op de E40 Brussel-Luik in Bertem geflitst met een snelheid van 222 kilometer per uur.

"Proficiat, u hebt de eerste prijs behaald, u bent de snelste", luidde het ironische commentaar van de rechter.

Nurettin C. werd rond 2 uur 's nachts op de autoweg geflitst, nadat hij naar een technoconcert in Brussel was geweest. De beklaagde vertelde dat zijn vader hem een bericht had gestuurd om te melden dat hij problemen had met zijn bloeddruk. "Ik wou zo snel mogelijk naar huis. Ik was toen onderweg met mijn BMW, die nu jammer genoeg gestolen is. Ik rijd nu met de wagen van mijn vader", verklaarde Nurettin C.

Werk

Drie maanden rijverbod "is wel lang, hoe geraak ik nu op mijn werk?", vroeg de chemicus aan de rechter. "Indien u ervoor kiest met zo'n snelheid door mijn zone te rijden, dan zal u er de gevolgen van dragen. Indien u dat opnieuw doet, dan zal de straf nog zwaarder zijn. Ik hoop dat deze boodschap goed bij u is doorgedrongen", zei de rechter.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Geflitst met 222 km/u
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 30 oktober 2012 - 20:48:57 »
3 vakssnelweg E40 Bertem 2h ´s nachts...  volgens KMI een eerder warme droge februari nacht.

Kassa-nacht ?
« Laatst bewerkt op: dinsdag 30 oktober 2012 - 20:53:58 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Geflitst met 222 km/u
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 31 oktober 2012 - 08:29:46 »
Inderdaad Michel. Hier op de ring rond München hadden er heel wat hem nog gezwind ingehaald.

Desondanks denk ik dat de man nog geluk gehad heeft dat hij de overtreding niet in het arronissement Dendermonde gepleegd heeft (politierechter D'Hondt).
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Geflitst met 222 km/u
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 02 november 2012 - 09:28:23 »
3 vakssnelweg E40 Bertem 2h ´s nachts...  volgens KMI een eerder warme droge februari nacht.

Kassa-nacht ?
dat is een zelfgezochte kassa
dat je een beetje sneller rijd kan nog
mss dat 222 er net over is om de overheid te beschuldigen van kassa-nacht
als je eens zo snel wilt rijden, zijn er ander manieren
better a bad day at sea
than a good day at the office