Auteur Topic: HELP ! Mijn autoruit is gepikt ....  (gelezen 929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
HELP ! Mijn autoruit is gepikt ....
« Gepost op: maandag 12 november 2012 - 20:31:58 »
Welja, bel anders de flikken eens op, omdat je denkt dat je autoruit gepikt is.  Als je nu het contact 's efkes opzet, en op DAT knopje daar drukt, dan komt je ruit vanzelf weer tevoorschijn, mevrouw.

Bron en ©: >>> HET NIEUWSBLAD.

Alstublieft, zie.  De politie is uw vriend, mevrouw ! 
« Laatst bewerkt op: maandag 12 november 2012 - 20:37:49 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: HELP ! Mijn autoruit is gepikt ....
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 13 november 2012 - 14:56:19 »
Daarvoor komen ze dan wél langs ...

Voor de rest moet ge bijna een moord doen om ze uit hun kot te krijgen ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: HELP ! Mijn autoruit is gepikt ....
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 13 november 2012 - 14:58:40 »

De ramen werden op het rij-examen waarschijnlijk bediend door papa ....  ;D
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: HELP ! Mijn autoruit is gepikt ....
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 13 november 2012 - 21:12:23 »
Daarvoor komen ze dan wél langs ...

Voor de rest moet ge bijna een moord doen om ze uit hun kot te krijgen ...

Als je thuiskomt, en er zit een inbreker in je huis.  Dan presenteer je die best een kop koffie, en vraag 'm vriendelijk om niet te gaan lopen.  't Kan nog wel efkes duren eer ze arriveren.  

Toen het alarm destijds afging in het magazijn in Wilrijk, moest m'n vader als verantwoordelijke voor het bedrijf de politie binnen laten.  Op z'n dooie gemakje ernaartoe gereden, vanuit Merksem.  Toenmalig rijkswachtkantoor was er slechts luttele km's vandaan, op de Boomsesteenweg.  Pa moest dat rijkswachtkantoor zelfs letterlijk voorbij rijden op weg naar het magazijn.  En we waren er nog RUIM voor de flikken er waren.  Pa moest achteraf zelfs nog aan die klojo's bewijzen dat hij géén dief, doch de verantwoordelijke van het bedrijf was.  Na een tijdje werd 'm het wél wat beu om telkenmale te moeten opdraven voor weer 's 1 of andere slecht gestapelde doos die naar beneden gedonderd was, of een opgesloten kat die het alarm activeerde.  En vooral dan: dat hij iedere keer zichzelf moest identificeren.... (en er waren er nog, die over de sleutel + code alarm beschikten, doch zelden of nooit bereikbaar in het weekeinde.  En in tegenstelling tot pa, wél de ganse week in het magazijn geweest).
« Laatst bewerkt op: dinsdag 13 november 2012 - 21:23:07 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone