Auteur Topic: software om verkeersboetes aan belastingen te koppelen werkt niet  (gelezen 1619 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
software om verkeersboetes aan belastingen te koppelen werkt niet
« Gepost op: zaterdag 12 januari 2013 - 13:19:01 »
http://www.gva.be/nieuws/economie/aid1311809/software-om-verkeersboetes-aan-belastingen-te-koppelen-werkt-niet.aspx

Citaat
Unisys ontving al 19 van de 25 miljoen van de fiscus. Het is onduidelijk of het resterende bedrag nog moet betaald worden. Een schadevergoeding is “niet aan de orde”, omdat Unisys bij de start van een project een borg betaalde, “die als schadevergoeding kan gelden”. Maar die bedraagt volgens De Tijd maar 5 procent van het contract, 1,25 miljoen euro dus.

Ach wat, who cares?  De belastingbetaler betaalt toch....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: software om verkeersboetes aan belastingen te koppelen werkt niet
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 12 januari 2013 - 13:28:12 »
Yes! In the pocket! (voor Unisys althans)

Ongeduldigen toch... Unisys moet je altijd wat meer tijd geven, dat is al altijd zo geweest (en natuurlijk komt er dan een flinke toeslag bij kijken).
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
Re: software om verkeersboetes aan belastingen te koppelen werkt niet
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 12 januari 2013 - 21:30:21 »
Het is niet alleen Unisys die ver over tijd gaat met overheidsprojecten. Ik heb ook op zo'n project gewerkt dat meer dan een jaar na datum is opgeleverd, toen was het Smals die de zaken maar niet klaar kreeg.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519