Auteur Topic: Rechter waarschuwt voor stijgend gebruik drugs in auto  (gelezen 1398 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Rechter waarschuwt voor stijgend gebruik drugs in auto
« Gepost op: zaterdag 05 januari 2013 - 14:05:23 »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Rechter waarschuwt voor stijgend gebruik drugs in auto
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 05 januari 2013 - 15:38:57 »
Hoe weet die dat dat stijgend is?
Nu controleren ze erop, vroeger niet.
Kan mij bvb. voorstellen dat er in de flower power ook vaak achter het stuur zaten met meer in hun bloed dan oorspronkelijk aanwezig.

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #2 Gepost op: zondag 06 januari 2013 - 16:34:47 »
Linkt werkt (bij mij ?) niet....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Michel

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: zondag 06 januari 2013 - 16:48:43 »
Hoe weet die dat dat stijgend is?
Nu controleren ze erop, vroeger niet.
Kan mij bvb. voorstellen dat er in de flower power ook vaak achter het stuur zaten met meer in hun bloed dan oorspronkelijk aanwezig.

Het aantal verkeer<->harddrugs-gevallen die bij rechter D'Hondt (fameuze politierechter in Dendermonde) over de vloer komen stijgt wellicht. Hij merkt dat...
Lijkt me logisch rond Dendermonde met zo´n politierechter, ze zullen van soft- naar harddrugs overgestapt zijn...  ;D

deze link, 1 dag eerder, werkt nog:
Citaat
http://www.gva.be/nieuws/video/binnenland/extern-bestuurders-onder-invloed-van-harddrugs-sneller-aanpakken.aspx
04/01 Binnenland

Bestuurders die onder invloed van harddrugs rijden, moeten sneller aangepakt worden. Dat vraagt Peter D'Hondt, politierechter in Dendermonde. Hij merkt dat er nu veel meer bestuurders harddrugs nemen dan vroeger en spreekt van een verontrustende stijging
Als er algemeen meer "(hard)drugs" genomen worden, lijkt het me logisch dat dat niet veel anders gaat zijn bij 6 miljoen autobestuurders...
Dat ze er nu meer betrappen (enorme nuance) is nog logischer, want vroeger bestond er quasi geen controle op.

Tja wat valt er allemaal onder "harddrugs" ? Ik denk dat sommigen van menige drug pas kunnen autorijden...  ;D
« Laatst bewerkt op: zondag 06 januari 2013 - 16:51:56 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: zondag 06 januari 2013 - 19:39:35 »
Linkt werkt (bij mij ?) niet....

Sorry, GVA heeft die link inderdaad om zeep geholpen. Zelfs vanop hun eigen zoekpagina werkt hij niet meer.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."