Auteur Topic: Politie viseert patsers in dure auto’s  (gelezen 2446 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Politie viseert patsers in dure auto’s
« Gepost op: woensdag 09 januari 2013 - 14:55:05 »
Citaat van: GVA

Politie viseert patsers in dure auto’s

Politie en parket houden al meer dan een jaar jonge machochauffeurs in de gaten die in veel te dure wagens Borgerhout onveilig maken. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1309575/politie-houdt-patsers-in-dure-auto-s-in-de-gaten.aspx

"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
Re: Politie viseert patsers in dure auto’s
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 09 januari 2013 - 16:56:40 »
Wat gaan ze doen met de wagens van rotverwende rijkeluiszoontjes die zelf nog nooit ne poot hebben uitgestoken en toch van pa een auto krijgen?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

wooter

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 10 januari 2013 - 10:55:12 »
Die rijden niet in Borgerhout rond.

En de dikke patsbakken in Borgerhout komen uit Duitsland. Waarmee wil je patsen? Want de meeste patsbakken kan je al kopen aan minder dan 20000€. Porsche Cayennes gaan al voor 10000€. Auto's van nieuwprijs boven de 100000€ zijn na 2-3 jaar vaak al beschikbaar aan minder dan 50000€. En als dat hardwerkende zelfstandigen zijn of arbeiders met bijberoep en een deel in het zwart en een krot in Borgerhout, dan is er wel budget voor een patsbak.

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130109_00428315

Mercedes E 300 zoals die kerel in dat artikel heeft kan je vinden in Duitsland voor 22000€. Ofwel de prijs van een nieuwe Ford Focus.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-300-cdi-dpf-blueefficiency-7g-tronic-elegance-marburg/162272903.html
« Laatst bewerkt op: donderdag 10 januari 2013 - 10:57:36 door wooter »

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 10 januari 2013 - 11:46:29 »
Het is niet alleen de aankoopprijs die van belang is. Ze moeten die patsbakken nog verzekerd krijgen ook! Een grotere wagen zoals een Mercedes E, BMW 5 of Audi A6 met nog een beschaafde 2.0 d van zo'n 160 à 180 pk is voor een jongere eigenlijk onverzekerbaar. Als je dan toch een polis krijgt dan ga je voor BA alleen al meer dan 2000 € betalen
Het lijkt me dus niet meer dan logisch dat men even gaat nakijken hoe men één en ander gefinancierd krijgt.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
"Wij worden onterecht geviseerd"
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 10 januari 2013 - 15:13:16 »
Citaat van: GVA
Wij worden onterecht geviseerd

"Wij voelen ons onterecht geviseerd, zelfs gestigmatiseerd door de politie. De controles op onze wagens gebeuren uit pure jaloezie en met haatintenties. Wij huren die dure wagens voor het weekend.” [...]

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/borgerhout/wij-worden-onterecht-geviseerd.aspx
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 10 januari 2013 - 18:57:39 »
Ik vraag me al dik 20-25 jaar af hoe sommige van die 'jongeren' met dat slag auto's rijden.
Want het zijn zeker niet altijd aftandse karren ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 10 januari 2013 - 19:14:01 »
Weet ook dat die zo'n wagen niet alleen kopen maar met bvb. 7 man, elke week heeft iedereen dan 1 dag die wagen.
Ik heb 25 jaar in Bgt gewoond weet wel een en ander, eigenlijk hebben die mannen het autodelen uitgevonden lang voor Cambio.
Zelfs als ze lenen, die lenen bij hun eigen en betalen geen rente, Allah verbiedt immers dat je rente ontvangt.
Hoe verzekeren die zo'n auto? Bij hun eigen makelaars zeker?
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien