Auteur Topic: DE LIJN dient klacht in tegen bumpersurfers in metro  (gelezen 1053 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
DE LIJN dient klacht in tegen bumpersurfers in metro
« Gepost op: dinsdag 29 januari 2013 - 07:41:18 »
DE LIJN dient een klacht in tegen twee jonge snaken.  De ene was op de bumper van een tram meegesurfd,... door de metro.  Zijne maat heeft alles gefilmd en en op youtube gezet.

Bron en ©:  >>> DEREDACTIE.BE.

zie ook (mét filmpje:)

Bron en ©:  >>> GVA
==> Merk de intelligentie van de journalist op.  Héél veel moeite gedaan, om in het filmpje de jongen onherkenbaar te maken.  Dat het artikel echter begint met een foto, waarop de jongen duidelijk herkenbaar te zien is, is de journalist blijkbaar ontgaan.  :D ;D :D


Welja, je bent wild en je jongt wat. (Of was het nu "jong en je wilt wat").  Maar datte ....


« Laatst bewerkt op: dinsdag 29 januari 2013 - 09:06:29 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: DE LIJN dient klacht in tegen bumpersurfers in metro
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 29 januari 2013 - 23:33:48 »
Meerijden op de buitenkant van een spoorvoertuig gebeurt hier in Duitsland helaas zelfs met de ICE op trajekten waar hij 280 km/h haalt.

Onlangs is een jongen op het dak van een rijtuig wat te dicht bij de bovenleiding gekomen. RIP.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."