Auteur Topic: "België is beloofde land waar ik met dikke Mercedes kan rijden"  (gelezen 1203 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
"België is beloofde land waar ik met dikke Mercedes kan rijden"
« Gepost op: dinsdag 05 februari 2013 - 01:31:29 »
Citaat van: autokanaal.be
"België is beloofde land waar ik met dikke Mercedes kan rijden"

Een 21-jarige straatracer uit het Oost-Vlaamse Zele werd onlangs tot een rijverbod van veertig jaar veroordeeld door politierechter Peter D’Hondt. De jongeman heeft in drie jaar dan ook een ongeziene waslijst van 27 overtredingen bijeengereden. Een overzicht van 's mans capriolen.

De bekendste overtreding beging hij toen hij stilstond. In augustus 2011 stopte hij pal in het midden van de weg om een praatje te slaan met een voetganger. Toen de chauffeur van een vrachtwagen achter hem vroeg om door te rijden, stapte Aslan uit. “Kom uit uw vrachtwagen zodat ik u wat kloppen kan geven”, dreigde hij waarna de jongeman - ooit nog een voetballer met toekomst geweest - een leren bal uit zijn koffer haalde en er onophoudelijk mee tegen de ruiten van de vrachtwagencabine begon te trappen. Toen enkele vrouwelijke getuigen hem probeerden te bedaren, snauwde Aslan: “Ge moet uw kop houden of ik snij uw keel over.”

Schoolkinderen

Maar Aslan werd pas echt goed gek wanneer hij aan het stuur van zijn auto zat. Hij veroorzaakte tal van ongevallen door roekeloos te rijden. Op een keer slalomde hij zelfs vervaarlijk tussen een bosje schoolkinderen door. Hij loopt rond met een stel krukken, een souvenir van een ernstig ongeval vorig jaar.

Mensen doodrijden

Toen hij tijdens de kermis in Zele met gierende banden rondjes door de stad maakte, en door de politie werd aangemaand om minder agressief te rijden, bracht hij volgende wijsheid uit: “Ik zal je eens tonen wat agressief rijden is en ik zal wat mensen op de kermis gaan doodrijden.”

Of een andere keer, tegen een andere agent: “België is het beloofde land waar ik kan doppen en met een dikke Mercedes rijden. Die dommeriken hier betalen daar toch voor.”

Maximumstraf

In de jongste maanden liep Aslan, na een eerdere veroordeling voor 18 overtredingen, opnieuw negen keer tegen de lamp.

“Nu is het genoeg. U bent niet geschikt om te participeren in het verkeer”, legde politierechter Peter D’Hondt aan Aslan uit. Omdat Aslan psychisch en medisch niet in staat is om met een auto te rijden, bedacht de rechter hem met de maximumstraf, een rijverbod van veertig jaar en een geldboete van meer dan 20.000 euro.

Ik wil zeker niet alle allochtonen over één en dezelfde kam scheren. Mijn vrouw Leslie en ik zijn trouwens zelf allochtonen hier in Duitsland.

Niettemin lijkt een dergelijke misdadige ingesteldheid mij typerend te zijn voor een bepaalde groep allochtonen.

Ik ben dan ook blij dat ik nu in een land leef waar bondskanselier Angela Merkel al geruime tijd erkent dat het streven naar multicultuur een complete mislukking geworden is, en er, in tegenstelling tot in België, geen positieve discriminatie van allochtonen geduld wordt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: "België is beloofde land waar ik met dikke Mercedes kan rijden"
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 05 februari 2013 - 19:11:50 »
Als ik morgen met gierende banden voor een agent vertrek denk ik niet weg te komen met een aanmaning.

Maar ja, Zele, daar al meer van die dingen gezien waarbij ik zo'n ogen trek van kan dat hier allemaal.
En niet enkel allochtonen maar wel jongeren.

In elk geval hopelijk steken ze hem eens lange tijd weg want bijleren zal die toch niet doen en ik betaal er liever voor, als ik het zo lees,  dat ze hem achter slot en grendel steken dan voor zijn  dikke Mercedes .
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien