Dat ze minder comfort hebben, hoezo, vond die altijd goed rijden-zitten
Wel, op de meeste van die krakende en piepende ondingen, geraakte ik niet eens op met onze kinderwagen. Laat staan dat je er zou op geraken met iemand in een rolstoel.
Dan deed De Lijn al de ferme investering om minstens een aantal perrons in hun (nu ja) prémetro bereikbaar te maken middels een lift, en andere inspanningen aan hun haltes. Ze zagen 1
detailke over 't hoofd. Namelijk dat de rolstoelgebruikers voor wie de inspanningen voornamelijk bedoeld waren, in de kou bleven staan, omdat ze stomweg op een groot aantal trams stomweg niet op geraken.
Het perron was dan al iets of wat bereikbaar (als de lift tenminste niet voor de zoveelste keer uitviel). Nu nog op de tram geraken ..... En jaja, de reactie bij De Lijn was dan bekend: bel naar de klantendienst of naar hun fameuze 070 nr. Duh: I'm telling you: daar wisten ze het natuurlijk gewoonlijk ook niet.