Auteur Topic: LPG-tank gaat de lucht in  (gelezen 1288 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
LPG-tank gaat de lucht in
« Gepost op: zaterdag 02 februari 2013 - 21:08:08 »
Citaat van: GVA
LPG-tank gaat de lucht in

Normaal gezien is een LPG-tank veiliger dan een benzinetank, maar dat is duidelijk niet altijd het geval. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1323102/aantal-dodelijke-ongevallen-aan-overwegen-stijgt.aspx

(met video)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
Re: LPG-tank gaat de lucht in
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 02 februari 2013 - 21:39:20 »
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1323102/aantal-dodelijke-ongevallen-aan-overwegen-stijgt.aspx

Euh, ik denk dat je hier een link gepost hebt naar het stijgend aantal dodelijke ongevallen aan overwegen  .....

Deze dan maar:

Bron en ©: >>> HET NIEUWSBLAD

In Emblem kunnen ze er ook van meespreken:

Bron en ©: >>> GVA

« Laatst bewerkt op: zaterdag 02 februari 2013 - 21:48:32 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #2 Gepost op: zondag 03 februari 2013 - 02:58:50 »
 :( Het gaat bij mij hoe langer hoe slechter met het plaatsen van links... Hoe heet die Duitser ook weer die altijd mijn spullen verstopt? Juist: Alzheimer.

Hartelijk dank voor je medewerking, Bert!  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: zondag 03 februari 2013 - 14:49:27 »
Emblem lijkt me inderdaad een grotere ontploffing maar die van Herstal is geen LPG tank dat ontploft is, knal is gewoon te klein, denk eerder dat er gas in de koffer is gekomen die dan ontploft is.
Lijkt me ook het meest waarschijnlijke aangezien de elektrische aansluitingen aan de buitenkant zitten.
Mogelijk verduurde aansluitdarm, vandaar ook dat die altijd vervangen moet worden bij een herkeuring van de tank.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien