Auteur Topic: Vlaamse regering betaalt half miljoen verkeerd uit  (gelezen 1184 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Vlaamse regering betaalt half miljoen verkeerd uit
« Gepost op: vrijdag 22 maart 2013 - 15:12:39 »
Citaat van: GVA
Vlaamse regering betaalt half miljoen verkeerd uit

Voor de heraanleg van gevaarlijke verkeerspunten heeft de Vlaamse regering, meer bepaald het Agentschap voor Wegen en Verkeer, honderden facturen goedgekeurd voor studiebureaus die eigenlijk niet bij het project waren betrokken. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1355053/vlaamse-regering-betaalt-half-miljoen-verkeerd-uit.aspx
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Vlaamse regering betaalt half miljoen verkeerd uit
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 22 maart 2013 - 16:35:01 »
Vanmiddag op de radio gehoord, het kan verkeren. >:(
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Re: Vlaamse regering betaalt half miljoen verkeerd uit
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 23 maart 2013 - 20:31:30 »
Ik ken een aantal mensen van TV3V, waaronder ook de persoon die er toen de leiding over had. Dit had ik niet verwacht! Ergens in 2002 heb ik nog meegeholpen met het op kaart zetten van alle gevaarlijke punten en hierop een eerste filtering toe te passen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519