Auteur Topic: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers  (gelezen 5296 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #15 Gepost op: vrijdag 21 februari 2014 - 08:39:17 »
En van Suzuki Deutschland moeten we niet veel verwachten, want Autohaus Daub blijkt de grootste afnemer in heel Duitsland te zijn

Hier in Belziek was Moorkens (toch minstens in het Antwerpse) de grootste dealer van Mitsubishi.  Tot Mitsubishi hen buitenkegelde.  Nu verdeelt Moorkens Kia, dacht ik.

Niks doen, gaat zeker niet helpen.  Als geen enkele van hun klanten ooit zijn ongenoegen wil/durft uiten naar Suzuki Deutschland, gaat er zeker niks veanderen, en kan Autohaus Daub vrolijk blijven verder doen met hun gangsterpraktijken.  Als daarentegen er genoeg klachten Suzuki Deutschland bereiken, zou het mss kunnen, dat er daar ooit toch 's een kwartje gaat vallen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline os2lover

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 497
  • Geslacht: Man
    • BASM
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 21 februari 2014 - 12:34:23 »
Ze doen Hyundai maar da's close enough http://www.moorkensantwerpen.be/index.htm
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 21 februari 2014 - 13:19:33 »
Juist: Hyuandai it is.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #18 Gepost op: vrijdag 21 februari 2014 - 14:23:15 »
Hierbij nog >>> een leuk ideetje in case je daar ooit nog een rekening moet betalen.  Best wel niet op youtube zetten, want deze garagist gaat de klant nog willen vervolgen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #19 Gepost op: vrijdag 21 februari 2014 - 16:06:03 »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #20 Gepost op: vrijdag 21 februari 2014 - 17:12:52 »
Toffe garage, want ze hadden hem evengoed mogen weigeren met zijn muntjes.

Op grond waarvan ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #21 Gepost op: vrijdag 21 februari 2014 - 17:38:44 »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #22 Gepost op: vrijdag 21 februari 2014 - 18:05:36 »
Artikel 11, maximaal 50 munten per betaling.

Ja, dat is na die vroegere stukken van 1 BEF waar een ster op stond. Sommigen dachten dat het reclame voor Mercedes was, spaarden er ongeveer een miljoen van bij elkaar, en wilden dan hun Mercedes gaan afhalen.  ;D

Ze zullen in de garage gedacht hebben: beter dat dan niets.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #23 Gepost op: vrijdag 21 februari 2014 - 18:51:51 »
Artikel 11, maximaal 50 munten per betaling.

Hmm, in verschillende keren betalen, dan.   :D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #24 Gepost op: zaterdag 22 februari 2014 - 02:16:37 »
Je hebt ons goed geholpen met jouw Dodge. Sinds ons buurmeisje door het zijraam van haar Cliootje het front van jouw Dodge plots van heel dichtbij gezien heeft, kijkt ze beter uit als ze vertrekt...  ;D

 ;D ;D ;D

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Nagelnieuwe Jimny: al 20 pechvrije kilometers
« Reactie #25 Gepost op: zaterdag 22 februari 2014 - 16:01:43 »
Hmm, in verschillende keren betalen, dan.   :D

 ;D ;D ;D

Het ontbreekt jou ook nooit aan ideeën, hé Bert...  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."